در راستای نظارت و پیگیری پیام های شهروندان در سامانه 137در روزهای اولیه سال جدید بیش از 200 پیام در مرکز سامانه 137 منطقه 16 ثبت شد که نسبت به مدت مشابه درسال گذشته به تعداد 50 پیام کاهش داشته است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 علی خلیلی  ناظر عالی سامانه 137 منطقه با اعلام این خبر گفت : با شروع فصل همدلی ودر راستای کاهش دغدغه های شهروندان نسبت به موضوعات نگهداشت شهردر فصل بهار، و با نظارت و پیگیری های مستمر بر نحوه چگونگی انجام پیام های شهروندان ، وعملکرد خوب نواحی ششگانه منطقه در فروردین ماه سال جاری تعداد پیام ها کاهش داشته است.
 
خلیلی با اشاره به  سه اصل سرعت ، دقت و صحت در پیگیری پیام ها به منظور افزایش رضایت شهروندان ، گفت : درصد رضایت شهروندان از سامانه 137 در سال 91 حدود 5/98 درصد بود که از میان نواحی ششگانه  ، ناحیه 3 با 10262 پیام بیشترین و ناحیه 6 با 4372پیام کمترین ناحیه از نظر دریافت پیام ها بودند./ل
برچسب ها: سرعت ، درخواست ، شهروندان ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار