وي با بيان اينکه تمام قواي واحدهاي فروش صرفا در فروش محصول شرکتها گنجانده شده افزود: رعايت حقوق مشتري و مشتري مداري تنها به شعاري در واحدهاي فروش تبديل شده است.
رجبلو در ادامه اظهار داشت: رعايت اصول مديريت فروش بايد مورد توجه قرار بگيرد.
اين کارشناس بازاريابي تصريح کرد: اصول مديريت فروش در مورد برندهايي که در خارج از کشور عرضه ميشود نيز بايد رعايت شود.
رجبلو در پايان خاطر نشان کرد: حضور در بازار رقابتي علاوه بر کيفيت و قيمت مناسب به نحوهي عرضهي کالا نيز بستگي دارد./ک