سينماي ايران در هفته جاري با اتفاق دردناک مرگ "عسل بديعي" روبرو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ دومين هفته سينمايي در سال 92 به ناگوارترين هفته سال و مصادف با مرگ "عسل بديعي" بازيگر سينما و تلويزيون در 12 فروردين ماه به دليل ايست تنفسي که به خونريزي منجر شد، بوده است.
خانواده اين بازيگر با اهداي اعضاي او موافقت کردند و تا پنج شنبه تمام اعضاي بدن بديعي پيوند زده شد و همچنين مراسم تشييع اين بازيگر در روز يکشنبه 18 فروردين ماه از مقابل تالار وحدت صورت خواهد گرفت.
سيد عزت الله ضرغامي رئيس صدا و سيما نيز طي پيامي، ضمن تسليت درگذشت اين بازيگر، اهداي اعضاي بدن او به بيماران نيازمند را هنرنمايي تازه از عسل بديعي دانست.
همچنين، به زبان جواد شمقدري رئيس سازمان سينمايي، اساسنامه خانه سينما فرآيند تدوين خود را با تائيد رئيس جمهور آغاز خواهد کرد و با توجه به بازديد رئيس جمهور از فيلم "رنج و سرمستي" ضمن گله مندي، خواستار بازديد رئيس جمهور از فيلم "لاله" شد و علاقمند به اين بازديد از سوي رئيس جمهور بود.
در اين هفته، با فروش يک ميليارد و 850 ميليون توماني فيلم "رسوايي" و صدرنشيني اين فيلم در گروه اکراني قرار گرفته است و در اين ميان تهيه کننده فيلم کمدي "رژيم طلايي" با نارضايتي از گيشه فروش اين فيلم، از اين روند ابراز گله مندي کرد./ي2

گزارش از فائزه آقابابايي.
برچسب ها: سینما ، عسل بدیعی ، شمقدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.