هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم برد استقلال مقابل الهلال جزو اتفاقات فوتبال بود.

مجید نامجو مطلق هافبک سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدار استقلال و الهلال عربستان در خانه حریف بازی خوبی بود و فکر می کنم جزو اتفاقات فوتبال بود که استقلال با شرایطی که داشت، نتیجه خیلی خوبی گرفت و 3 امتیاز بازی را به دست آورد. در شروع بازی الهلال حاکم توپ و میدان بود و تا زدن گل خیلی خوب کار کرد و همه فکر می کردند که مثل سپاهان خستگی گریبان گیر استقلال هم شود اما خوشبختانه چنین اتفاقی نیفتاد.

وی افزود: استقلال با این برد از یک بحران خیلی حرفه ای عبور کرد در واقع تجربه بازیکنان و کادر فنی استقلال به آنها کمک کرد. فکر می کردیم هرچه از زمان بازی بگذرد، توان تیم تحلیل برود اما هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم بازیکنان استقلال بهتر کار کردند و روی هوشیاری خود این بازی سخت و نفس گیر را بردند.

نامجو مطلق در پایان گفت: این نتیجه نباید ما را از برنامه ریزی اشتباهی که داریم غافل کند چون سپاهان و تراکتورسازی در آسیا لطمه خوردند. خوشبختانه استقلال در یک اتفاق فوتبالی الهلال را برد اما بچه ها شرایط ایده آل را نداشتند، درست است که بازی در عربستان با الهلال خیلی سخت است اما بازیکنان استقلال این بازی را به خوبی پشت سر گذاشتند و با هوشیاری تمام 3 امتیاز را گرفتند./آق

برچسب ها: استقلال ، الهلال ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار