فرمانده قرارگاه نوروزي مقداد فرماندهي مرزباني با اعلام عملكرد 48 ساعت گذشته اين قرارگاه از دستگيري 213 نفر از اتباع کشورهاي بيگانه که قصد ورود غيرقانوني به کشورمان را داشتند در مرزهاي کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حبيب الله مردان پور فرمانده قرارگاه نوروزي مقداد فرماندهي مرزباني ناجا با اعلام آمادگي مرزداران در سراسر مرزهاي ميهن اسلامي عنوان داشت : مرزبانان كشور در راستاي برقراري امنيت هرچه بيشتر و آسايش خاطر هموطنان مان در ايام نوروز با انجام گشت هاي زميني و دريايي اشرافيت کاملي بر مرزهاي کشور دارند بطوريكه طي 48 ساعت گذشته با استفاده از تجهيزات الکترونيکي و اپتيکي از ورود 213 نفر از اتباع کشورهاي بيگانه به حريم امنيتي مرزهاي کشورمان مطلع شده و به محض ورود آنان به داخل خاک کشور آنان را دستگير کردند.

سرهگ مردان پور در ادامه با اعلام مبارزه جدي با سوداگران مرگ از انهدام چند باند بزرگ مواد مخدر طي اين مدت در مرزهاي شرق کشور خبر داد و تصريح كرد: مرزبانان کشور در اين ايام با کمک هاي مرزنشينان غيور از احتمال ورود چند کاروان قاچاق مواد مخدر به کشور مطلع و با افزايش کنترل ها در مبادي احتمالي ورود اين باند ها بصورت مسلحانه با آنان درگير شدند.

وي ادامه داد: نيروهاي مرزباني موفق شدند ضمن انهدام اين باند ها از ورود بيش از دو تن و 374 کيلو گرم انواع مواد مخدر به کشور جلوگيري کنند.

اين مقام انتظامي در ادامه انهدام چند باند قاچاق مواد سوختي و کشف بيش از 265 هزار ليتر انواع فراوردهاي نفتي قاچاق را از ديگر دستاوردهاي ماموران مرزباني ناجا طي 48 ساعت گذشته در مرزهاي کشور برشمرد.

فرمانده قرارگاه نوروزي مقداد فرماندهي مرزباني ناجا همچنين از برپايي 176چادر خدماتي توسط مرزداران سراسر كشور، توزيع غذا بين بيش از 3 هزار و 858 نفر از مسافران، تعمير 52 خودروي مسافران نوروزي‏، ارائه خدمات درماني و پزشكي رايگان به 59 نفر، برپايي‏ 395  ايستگاه صلواتي، ارائه راهنمايي به بيش از 25 هزار و 807 نفر و  توزيع بروشور تبليغي و فرهنگي به بيش از 8 هزار و 700 نفر از مسافران نوروزي به مناطق مرزي خبر داد./ز
برچسب ها: متجاوز ، مرز ، مقداد ، قرارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار