مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرمسار از هزینه‏کرد بیش از 580 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی برای پروژه‏های آب و خاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،فضل‏الله دهقانی افزود: با این اعتبارات بلاعوض دولتی که از محل استانی و ملی تامین شده است، پنج هکتار آبیاری تحت فشار، 20 هکتار تسطیح اساسی و سه کیلومتر جاده بین مزارع اجرا شد.

وی تصریح کرد: بخشی از هزینه‏های این بخش نیز به همت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار توسط بهره‏برداران به صورت خودیاری تامین شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرمسار بیان کرد: تولید دو هزار و 920 تن فرآروده‏های دامی نیز در این شهرستان محقق شده است.

دهقانی ادامه داد: این تولیدات شامل شیر دو هزار و 300 تن، گوشت قرمز 290 تن، گوشت سفید 210 تن  و 120 تن تخم مرغ صنعتی و بومی است.

وی از توزیع 30 هزار  قطعه بچه ماهی، انجام 648  مورد تلقیح  مصنوعی، توزیع 5 هزار  اصله نهال  یارانه‏دار و مبارزه با موش صحرایی و علف‏های هرز  غلات در سطح بیش از  2 هزار هکتار از اراضی گرمسار خبر داد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرمسار به برگزاری کلاس‏های آموزشی ترویجی به حجم 90 نفر روز، اجرای طرح بسیج سازندگی به حجم 500 نفرروز و برگزاری دو کارگاه آموزشی انتقال یافته‏ها در این شهرستان اشاره کرد.

دهقانی همچنین گفت: بررسی وضعیت 80 مورد ارضی برای پاسخ به درخواست‏های تغییر کاربری از مهم‏ترین اقدامات انجام شده در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گرمسار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.