رئيس پليس فتا استان اصفهان با بيان اينكه اخيراً افرادي با راه اندازي سايت هايي در اينترنت اقدام به تبليغ فروش لوازم دست دوم مي كنند در خصوص كلاهبرداري از آنان به اين شيوه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ ستار خسروي افزود اخيراً مشاهده شده افرادي با راه اندازي سايت هاي تبليغاتي در اينترنت اقدام به تبليغ و فروش لوازم دست دوم مي كنند.  
وي افزود: وقتي كاربران به اين سايت مراجعه كرده و با صاحب سايت ارتباط برقرار مي كنند اين شخص با ايجاد طرح دوستي با مشتريانش خود را به عنوان فروشنده لوازم دست دوم معرفي كرده و از قرباني مي خواهد تا پس از بازديد از سايت و انتخاب جنس مورد نظر مبالغي را به صورت كارت به كارت به حساب مربوطه واريز نمايد.  
خسروي بيان داشت: اين در حالي است كه فرد كلاهبردار از تحويل اجناس به خريداران اجتناب نموده و يا لوازمي كه مدنظر خريدار نمي باشد را ارسال مي كند.  
وي اظهار داشت: اين گونه سايت ها مانند يك تور ماهيگيري هستند كه منتظر مي مانند تا افرادي فريب ظاهر فريبنده آنها را خورده و وارد سايت آنها شوند سپس با ايجاد طرح دوستي و مطالب فريبكارانه آنها را به سمت خود كشيده و وادارشان مي كنند كه مبالغي را به حسابشان واريز نمايند كه در اين خصوص به كاربران اينترنت هشدار مي دهيم مراقب اين گونه سايت ها بوده و فريب آنها را نخورند.  
رييس پليس فتا اصفهان توصيه كرد مردم در خريدهاي اينترنتي از سايتهاي معتبر خريداري و حتي المقدور از خريدن اجناس دست دوم از طريق اينترنت خودداري كنند زيرا احتمال اينكه در فرد فروشنده اجناس انتخاب شده را در قبال مبلغ دريافتي به آنان يا تحويل ندهد و يا بجاي آن يك جنس ديگري را ارسال نمايد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار