"سیروس مقدم" جزء معدود کارگردانانی بوده که به خوبی مدیون تلویزیون را می شناسد.

"مونا فرجاد"، بازیگر مجموعه "پایتخت 2" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: آثار "سیروس مقدم" و به خصوص "پایتخت 2" باعث شد تا مردم برای مدتی هم که شده از تماشای شبکه های بی محتوای ماهواره دور شدند.


وی افزود: "سیروس مقدم" جز معدود کارگردانانی است که مدیوم تلویزیون را خوب می شناسد و آثارش مخاطبان بسیاری را جذب می‌کند.
فرجاد با اشاره به نقش کوتاه خود در مجموعه تلویزیونی "پایتخت 2" تصریح کرد: طی تماس و گفتگویی با دستیار کارگردان من متوجه کوتاهی نقش خود شدم ولی به دلیل شرایط و سبک ویژه این کارگردان دوست داشتم در "پایتخت 2" بازی کنم.


این بازیگر با اشاره به فیلمنامه مجموعه "پایتخت 2" اظهار داشت: "محسن تنابنده" به طرز بسیار خوب و موشکافانه ای نگارش "پایتخت 2" را عهده دار شد و هیچ اتفاقی را بی دلیل در فیلمنامه قرار نداد.
فرجاد ابراز داشت: در آثاری که توسط "سیروس مقدم" کارگردانی می شود بازیها پخته و موضوعات و سکانسها همه طبیعی به نظر می رسد و من از حضور و همکاری در این پروژه لذت بردم.
وی ضمن تشکر ویژه از تهیه کننده و کارگردان این مجموعه گفت: از بچگی در خانواده  ای هنرمند بزرگ شدم و کار خوب را می شناسم و معتقدم تیمی که سیروس مقدم دور خود جمع کرده جزء بهترینهای سینما و تلویزیون ایران است.


فرجاد تصریح کرد: در "پایتخت 2" همه مثل یک خانواده صمیمی با یکدیگر بودیم و من تشکر ویژه ای از "ریما رامین فر" و "محسن تنابنده" دارم.
این بازیگر با اشاره به سخت ترین مرحله کار در "پایتخت 2" اظهار داشت: هر کاری سختی یا بهتر بگویم فراز و فرود خود را دارد ولی تصادف بچه های تیم  تولید غم انگیزترین اتفاق بود.
وی تصریح کرد: ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد ولی با توجه به شناختی که از کودکی از لطف و محبت "سید عزت الله ضرغامی" رئیس رسانه ملی دارم از وی می‌خواهم که به این جوانان کمک کند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.