فرماندار روانسر گفت: در تعطیلات نوروز سالجاری بیش از 430 هزار نفر از جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جلال صفری گفت : آمار مسافران نوروزی امسال روانسر نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از لحاظ آثار دیدنی و گردشگری در این مدت غار قوری قلعه و سراب روانسر پربازدید ترین اماکن توریستی شهرستان روانسر بوده اند که سایت غار قوری قلعه به عنوان سومین سایت و سراب روانسر نیز به عنوان پنجمین سایت گردشگری استان کرمانشاه شلوغ بوده است و در این مدت 434 خانوار با جمعیتی بالغ بر دو هزار و 30 نفر در چهار باب واحد آموزشی در قالب 40 اتاق اسکان یافتند که نسبت به سال گذشته رشد 100درصدی داشته است.

صفری افزود : در این مدت بیش از 15 هزار دفترک معرفی شهرستان روانسر میان مسافران توزیع شد و با پخت و پز انواع سوغاتی ها و نان های محلی در سیاه چادرهای نصب شده در ورودی شهر به نحو شایسته از مسافرین نوروزی استقبال صورت گرفت.


وی در پایان از همراهی و همدلی اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان که تمام تلاش و توان خود را برای اعتلای نام روانسر و ماندگاری هر چه بیشتر مسافران به کار گرفتند قدردانی کرد.

غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه بزرگترین غار آبی آسیا و هفتمین اثر طبیعی ملی ایران که به تازگی در فهرست موقت میراث جهانی قرار گرفت، غار کاوات، سراب روانسر با قدمتی بیش از 40 هزار سال، سراب جابری و طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرستان روانسر است./ع
برچسب ها: کرمانشاه ، نفر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.