با توجه به پایان تعطیلات نوروز و حجم بالای ترافیک جاده ها، حرکات رانندگان پرخطر با بیش از 50 دوربین سرعت سنج در محورهای ارتباطی این استان کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود گفت: درپایان تعطیلات نوروز با حجم ترافیک در سطح جاده ها روبرو هستیم که به منظور تامین سلامت مسافران، پلیس حرکات رانندگان را زیر نظر داشته و با متخلفان به شدت برخورد می کند.

جعفري با اشاره به اينكه جاده های استان به دلیل مجاورت و نزدیکی با چند استان و شهر تهران با حجم مسافرين  روبرو بوده افزود: برای پوشش ترافیکی این ایام، پیش بینی های لازم صورت گرفته و پلیس با تمام توان سعی دارد آرامش و سلامت رانندگان و مسافران را تأمین کند.

وي با اشاره به طرح نوروزی پلیس برای تامین نظم و امنیت مردم و مسافران تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس یک رزمایش بزرگ همدلی و همکاری پلیس و مردم است

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد: طرح ترافیکی و نوروزی پلیس برای ایام تعطیلات عید از 27 اسفند سال گذشته آغاز شده است و تا پایان روز 16 فروردین ادامه خواهد داشت./ع

برچسب ها: کنترل ، رانندگان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.