نمایندگان فوتبال کشورمان در دور سوم از مرحله رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای خود را انجام دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال سپاهان اصفهان در زمین خود یک شکست ناباورانه 4 بر 2 را مقابل الاهلی عربستان تجربه کرد تا نشان دهد از برنامه ریزی سازمان لیگ گرفته تا برنامه ریزی تیم ها هیچ کدام اصولی نبوده است مگر فاصله ما با الاهلی آن هم در زمین خودمان 2 گل است؟

تیم سپاهانی که حضور در آسیا برایش عادت شد و نامش حریفی را می ترساند چرا با 4 گل مغلوب می شود؟ ایراد اول دیدار سنگین مقابل استقلال در جام حذفی بود اگر به فرض مثال این موضوع را بپذیریم بازسازی این تیم به عهده چه کسی بوده است؟

کادر فنی و دست اندرکاران سپاهان برای این شکست چه جوابی دارند؟

و امابرنامه ريزي سازمان لیگ خدا نکند که با قصد و منظور باشد اما چرا هر جایی که پای مصالح ملی به میان می آید و تیم جناب کی روش نیاز به بازیکنان باشگاهی دارد به راحتی می توان لیگ را تعطیل کرد اما در مقابل با توجه به حساسیت دیدارهای استقلال و سپاهان آیا دیدار سنگین جام حذفی استقلال سپاهان نباید به روز دیگر موکول شود؟

خدا را شکر استقلال همت کرد و باخت مقابل الهلال را با پیروزی عوض کرد که البته درخشش سید مهدی رحمتی یکی از دلایل آن بود وگرنه با شکستی که تراکتورسازی مقابل الشباب داشت و باخت سپاهان مقابل الاهلی در مقابل عرب ها 3 تایی می شدیم.

اصفهانی ها حالا برای صعود نیاز به پیروزی در دیدارهای آتی دارند که اگر شرایط بر وفق مراد نباشد به احتمال فراوان حتی از گروهشان صعود نخواهد کرد.

وضعیت تراکتورسازی هم ایده آل نیست البته شکست آنها در خانه حریف آن هم با یک گل عجیب به نظر نمی رسد چراکه تراکتور تجربه کمتری نسبت به استقلال و سپاهان دارد و شاید تنها تیمی که قربانی شد استقلال بود که با آن تفاسیر توانست تیم کهنه کار الهلال را در خانه اش مغلوب کند و اما بخش مهم قضیه که در بازی شب گذشته چشم نواز بود، مهاجمی بود که وقتی به سرزمین آبی رسید فقط به فکر فوتبال بود بازیکنی که نامزد بازیکن اخلاق فوتبال ایران بود با مدل موی عجیبی وارد زمین شد تا یاد گذشته بیافتیم که خدا بیامرزد پدر منشور اخلاقی را....

خوشبختانه هنرنمایی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و اروپا اگرچه از لحاظ فنی شباهتی به هم ندارند اما برخی آرایش موهای بازیکنان به همتایان اروپایی و حرفه ای خود داشت.

شباهت بازیکنان ایرانی و اروپایی البته در مدل مو ما را امیدوار کرد که هنوز از فوتبال روز دنیا عقب نیستیم رعایت هنجارهای اجتماعی برای افرادی که الگوهای نوجوانان و جوانان محسوب می شوند الزامی است اما با بسته شدن دست بانیان منشور اخلاقی دست بازیکنان بازتر شده و گاهی اوقات ما را به فکر فرو می برد که چقدر زمان برای آرایش چنین موهایی نیاز است دست آخر هم نتیجه این شد که بازیکنی از سرزمین آبی آنقدر حواسش به موهایش بود که دروازه را محو می دید از تیمی که قلعه نوعی سرمربی آن است و همیشه حرف از نظم و انضباط زده بعید به نظر می رسید که شاهد چنین حرکاتی از سوی بازیکنان باشیم.

در دنیای حرفه ای فوتبال که زمان تمرین حرف اول را می زند "تمرکز" حرف دوم را "سلامت" ، "دقت"‌، "مهارت" متأسفانه هنوز برخی از بازیکنان ما به فکر مدل های جدید آرایش مو هستند آخر فصل هم پول هایشان از پارو بالا می رود آنقدر که حالا پارو در میان پول برخی بازیکنان گم شده است.

در دیگر تیم های کشورمان نیز مسایل حاشیه ای، آرایش، و پول حرف اول را می زند؛اين مدل مو ها نه تنها براي تيم استقلال بلکه ساير تيم ها از پرسپوليس گرفته تا صنعت نفت و ديگر تيم ها نيز از اين مدل هاي غربي در امان نيستند.

وقتی از جعبه جادویی تصاویر دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا و آسیا را مشاهده کردیم گهگاه تشخیص اینکه کدام مدل مو زیباتر است و در بحث فنی چقدر به بازیکن کمک می کند برایمان دشوار بود.

کفه ترازوی فنی فوتبال اروپا در مقابل آسیا شما بخوانید "ایران" بسیار سنگین تر بود، اما باور کنید کفه ترازوی مدل های موی به طور مثال بارسلونایی و استقلالی ها قطعاً کفه ترازو به سمت آبی ها سنگینی می کرد.

نمایندگانی که سال هاست می روند تا ناکامی های چندین ساله ما را پایان بخشند هنوز در پیچ و خم موهایشان گیر کرده اند...../آق

برچسب ها: استقلال ، سپاهان ، عربستات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۹:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
وقعا دمتان گرم به خوب سوژه ای پرداختین...
آخرین اخبار