فرمانده مرزباني ناجا گفت: با توجه به نبودن بودجه بازهم مرزبانان با تلاش خود و استفاده از موانع طبيعي از خروج روزانه بيش از 3 ميليون ليتر قاچاق سوخت جلوگيري كردند.

سردار حسين ذوالفقاري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: امروزه اگر سرمايه گذاري در مرزها صورت بگيرد بدون گذر زمان زود بازده خواهد بود و بي شك سود فراواني براي كشور از لحاظ اقتصادي خواهد داشت.
فرمانده مرزباني ناجا در تشريح بيشتر موضوع ادامه داد: قاچاقچيان در منطقه سراوان در محدوده صعب العبور روزانه بيش از 3 ميليون ليتر سوخت قاچاق را به كشور پاكستان انتقال مي‌دادند.
 وي افزود: در اين راستا مرزبانان از 15 بهمن سال گذشته در شرايط سخت و در گرماي شديد منطقه بدون هيچگونه امكانات رفاهي و ايجاد سد معبر توسط سنگهاي محيط از انتقال مواد سوختي به كشور پاكستان جلوگيري كردند.
اين مقام ارشد مرزباني اذعان داشت: حال اگر مسئولان به اين موضوع توجه ويژه‌اي كنند و تنها اختلاف قيمت سوختي كه در حال قاچاق شدن بود را به مرزباني براي يكسال بودجه اش بدهند قطعا مرزباني نتيجه‌اي چند برابري براي ميهن اسلامي و شرايط اقتصادي به ارمغان خواهد آورد.
وي خاطرنشان كرد: لازم به ذكر است، توجه مسئولان و سرمايه گذاري آنان بر روي مرزها تنها به ضمينه قاچاق سوخت بر نمي‌گردد، بلكه مرزداران در شرايط بهتر مي‌توانند از توليد ملي حفاظت كرده و امنيت داخلي كشور ارتقاء بخشند./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار