مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ارجاع 10 هزار و 45 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار و 209 فقره آن مختومه اعلام شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمیدرضا عزیزپور، با بیان این مطلب، اظهارکرد: تعزیرات حکومتی استان به لحاظ رسیدگی به پرونده‌های واصله 101 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های مختومه در سال گذشته دو هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در سال 91 با توجه به نوسات و مشکلاتی موجود، دو فقره پرونده ارزی در حوزه واردات خودرو به ارزش 22 میلیارد ریال تشکیل شد که بنا به نظر قضات این افراد محکومیت نقدی محکوم شدند.

عزیزپور تاکید کرد: در سالی که گذشت 69 فقره پرونده به دلیل تخلفات ارزی مورد رسیدگی قرار گرفت و امسال نیز این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا عده‌ای از شرایط کشور به نفع خود سوء استفاده نکنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، عدم اجرای ضوابط و تعهدات ارزی به بانک ها را علت اصلی تخلفات در استان خواند و یادآور شد: با جدیت بر بازار نظارت داریم و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد خواهیم کرد.

عزیزپور عملکرد دستگاه‌های نظارت کننده در استان زنجان بر بازار را خوب اعلام کرد و گفت: باید این نظارت‌ها بیشتر از این شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: زنجان ، تعزیرات ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.