عسل بدیعی" متولد سال 1356 در تهران است و بازیگری را از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در روز 12 فروردين به علت مسمويت دارويي به كما رفت و درگذشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون صبح روز يكشنبه يازدهم فروردين ماه در بیمارستان لقمان بستری شد.
این بازیگر جوان سینمای کشور به دلیل مسمومیت دارویی از روز یکشنبه در بیمارستان لقمان تهران بستری بوده است که به علت وخامت حال وی و به گفته پزشکان دچار مرگ مغزی شده است.
 عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران است و بازیگری را از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. 
بنابر این گزارش، بدیعی در فیلم‌هایی از جمله: (1378) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، (1379) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (1379) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (1382) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (1384) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، (1385) سربلند (سعید تهرانی) و (1387) روز هشتم ایفای نقش کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ عسل بدیعی (زاده ۱۳۵۶ تهران) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم بودن یا نبودن فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. عسل بدیعی دانش‌آموخته علوم تغذیه ازدانشگاه آزاد است. فریبرز عرب‌نیا بازیگر ایرانی همسر اوست.

سینما

    (۱۳۷۶) بودن یا نبودن (کیانوش عیاری) بازیگر
    (۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، بازیگر
    (۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، بازیگر
    (۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، بازیگر
    (۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، بازیگر
    (۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، بازیگر
    (۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی)، بازیگر
    (۱۳۸۷) روز هشتم

تلویزیون

    ششمین نفر (۱۳۹۰)
    زمین انسان ها (۱۳۸۹)

    رفتن به کما

عسل بدیعی روز یازده فروردین ۱۳۹۲ بر اثر ابتلا به نوعی مسمومیت شدید توسط بستگان به بیمارستان منتقل و معالجات از سوی پزشکان روی او آغاز می شود.در پی انجام مداواها این بازیگر جوان دچار ضایعه مغزی شده و به حالت اغما فرو می رود هم اکنون درمان برای بازگرداندن وی به شرایط طبیعی ادامه دارد.
 یکی از نزدیکان این بازیگر با تایید خبر فوق گفت:متاسفانه خانم بدیعی دچار نوعی مسمومیت دارویی شدید شد که با مراجعه به بیمارستان و طولانی شدن روند احیا توسط پرستار کشیک وی به حالت کما می رود.با این حال قصد داریم او را به بیمارستان لقمان تهران منتقل کنیم تا جریان درمان به شکل تخصصی تری روی او ادامه پیدا کند.
به گفته وی، وزارت ارشاد نیز همکاریهای لازم را برای پیگیری هرچه سریعتر پروسه درمانی این بازیگر در دستور کار دارد وگویا شخص وزیر دراین باره توصیه های لازم را انجام داده است.
زهرا داوودنژاد بازيگر و يكي از اقوام "عسل بديعي" پس از شنيدن خبر بستري شدن "عسل بديعي" در گفتگو با خبرنگار ما، درخصوص وضعيت جسماني "عسل بديعي" گفت: هم اكنون در سفر شمال به سر مي برم، اما طبق شنيده ها وي دچار مرگ مغزي شده است. من از شنيدن اين اتفاق در شوك هستم.
وي افزود: بستگان وي به دليل وضعيت وخيم عسل در شرايط پاسخگويي نيستند.
همچنين شاهين شادنيا رييس بخش مسمويت بيمارستان لقمان به خبرنگار ما گفت: "عسل بديعي" شب گذشته از مركز درماني ديگري با احتمال مسموميت به بيمارستان لقمان حكيم تهران منتقل شده است و شرايط و علايم بيمار، مطرح كننده مسموميت بوده است كه متاسفانه پس از انتقال به بيمارستان دچار مرگ مغزي شده است.



سوپروايزر بيمارستان لقمان خبر داد: اهداي اعضاي بدن "عسل بديعي" 

زهرا قيومي گفت: با تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده "عسل بديعي" اعضاي بدن اين هنرمند به بيماران نيازمند اهدا مي شود.
زهرا قيومي سوپروايزر بيمارستان لقمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با تاييد مرگ مغزي و رضايت خانواده "عسل بديعي" اعضاي بدن اين هنرمند به بيماران نيازمند اهدا مي شود.
 وي افزود: براي انجام كارهاي اهداي عضو "عسل بديعي" به بيمارستان مسيح دانشوري منتقل مي شود.
همچنين اميدوار رضايي رييس بيمارستان لقمان گفت: شنبه شب گذشته "عسل بديعي" را به بيمارستان كيان منتقل مي كنند و در آنجا ايست قلبي  و حتي به كما مي رود و از آنجا بيمار را به خاطر مسموميت دارويي به بيمارستان تخصصي مسموميت هاي لقمان مي آورند كه طبق ويزيتي كه من امروز صبح از بيمار داشتم سطح هوشياري نزديك به 3 بوده كه كمترين سطح هوشياري به شمار مي آيد.
گفتني است، عمل جراحي اهداي عضو چهارشنبه در بيمارستان مسيح دانشوري انجام مي‌شود.



امیر محمد زند بازیگر تلویزیون در خصوص فوت عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: واقعاً نمی دانم باید چه بگویم از شنیدن این خبر بسیار شوکه شدم و از صمیم قلب با خانواده محترمش همدردی می کنم.
وی افزود: بدیعی یکی از بهترین همكارانم در بازیگری بود. مجموعه تلویزیونی سرزمین انسان ها آخرین همکاری من با وی بود و مدت 6 ماهی که با همدیگر همکاری داشتیم یکی از بهترین و بی نظیرترین خاطرات همکاریم با وی بود.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روحش قرین رحمت باشد و از خداوند برایش طلب آمرزش و آرامش را دارم.



ماهايا پطروسیان بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت "عسل بدیعی" هنرمند کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: چند روز قبل از عید عسل بدیعی را دیدم و حالش بسیار خوب بود ولی از شنیدن این خبر خیلی شوکه شدم.
وی افزود: این خبر آنقدر ناگهانی بود که نمی توانم خاطره خاصی را بر زبان بیاورم چراکه بسیار متاثر هستم.
پطروسیان ادامه داد: او مادر یک بچه کوچک بود و متاسفم که در سن جوانی از دنیا رفت عسل بدیعی داشتنی بود که صفات یک زن خوب را داشت.



امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فوت بازیگر جوان عرصه هنر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: باور این موضوع برایم بسیار سخت و طاقت فرسا است. متاسفانه یکی از عادت های ما انسان ها شده که همیشه با رفتن عزیزمان از آنها تعریف کنیم اما "عسل بدیعی" یکی از دوستان و همکاران خوب من در عرصه هنر بوده و همکاری من با وی سر پروژه تا صبح یکی از خاطرسه انگیزترین کارهایم بود.
وی در خصوص مطبوعات اظهار داشت: شغل مطبوعات شغل بسیار شریفی است و خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده اما نمی دانم چرا برخی از مطبوعات از این قلم در جهت آزار دیگران استفاده می کنند.
وی افزود: متاسفانه رسانه ها خبر فوت "عسل بدیعی" را قبل از فوت وی در سایتها منتشر کردند که این حرکت غیر انسانی و غيرحرفه ای است.
زندگانی ادامه داد: خانواده در چنین شرایط سختی حتی به دعای کودکی محتاج است و این گونه شایعه پراکنی ها دور از انصاف است که تنها برای جذب کردن مخاطبان چنین پیامی را منتشر کنند.
بازیگران میراث فرهنگی زنده کشورمان هستند که متاسفانه کوچکترین توجهی به آنان نمی شود.
 وی تصریح کرد: "عسل بدیعی" در عمر کوتاهی که داشت در عرصه هنر خوش درخشید و زمانی که سر صحنه بود بسیار صمیمانه و با عشق کار می کرد.



فرزاد موتمن کارگردان فیلم سینمایی " هفت پرده" در خصوص فوق عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این ضایعه اتفاق بسیار باور نکردنی بود که در ابتدای سال 92 رخ،  بدیعی برای رفتن بسیار جوان بود من از زمانی که این خبر را شنیدم هنوز در شوک هستم.
وی افزود: "عسل بدیعی" یکی از آشنایان دور همسر سابق یکی از دوستان بسیار صمیمی من در عرصه هنر بود و تحمل این درد برایم بسیار بزرگ است.



"ششمين نفر" آخرين سريال عسل بديعي


سریال «ششمین نفر» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی کاشفی با حضور پولاد کیمیایی ، نرگس محمدی و عسل بديعي در دهه فجر سال 90 به روي آنتن شبكه سه سيما رفت.
بنابراين گزارش در خلاصه داستان سریال "ششمین نفر" آمده است: در پی قتل پدر سرگرد آسایش که از افسران بلند پایه ارتش بوده، داود برادر همسرش دستگیر می شود و این سرآغاز روشن شدن ماجراهای پنهان دیگری است.




براي ديدن آخرين مراسم تقدير از عسل بديعي اينجا را كليك كنيد



اهدا عضو، آخرين سكانس؛

صحبت‌هاي شنيدني رضا داودنژاد در مورد "اهداي اعضاي عسل بديعي"
رضا داود نژاد بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: به هر حال با توجه به اين اتفاقي كه براي من در سال گذشته رخ داد و همه ي خانواده اين موضوع را از نزديك احساس كردند قدر اهدا عضو را همه ي ما از جمله خود من به خوبي مي دانيم به قول خود آقاي بديعي پدر عسل كه پارسال در جشن نفس از خانواده كاكاوند تشكر كردند و گفتند عطيه ي بخشيدن را خدا به اين خانواده داده است.
وي ادامه داد :حال اين موضوع براي خود خانواده ي بديعي اتفاق افتاده به هر حال به طور حتم حكمتي دراين ماجراست و اين موضوع كه خود خانم بديعي در سينما كار خود را با فيلم "بودن يا نبودن" كه پيرامون اين موضوع است شروع كردند وحال امروز اين اتفاق طوري رقم مي خورد كه اعضايش را با رضايت خود و رضايت كامل خانواده اهدا كرد قلب وي را خود دكتر ماندگار كه در فيلم پيوند را انجام دادند پيوند مي زند.
اين بازيگر عنوان كرد‌: اين رضايت، رضايت سختي براي خانواده اهدا كننده و گيرنده است من خود يك گيرنده ام براي من هم به شخص سختي هاي خودش را دارد و به طور قطع كساني كه گيرنده هستند قدر خيلي از مسائل را مي دانند چون به هرحال اين موضوع اززندگي گيرنده ها و خانواده هايشان حذف نمي شود.
داود نژاد اظهار داشت :اين تصميم يك تصميم سخت و اين حركت يك كار بزرگ است و نمونه ي بارز آن خود من هستم كه اكنون با شما صحبت مي كنم در صورت نبود بخشيدگي يك خانواده اكنون من هم اين جا نبودم اين فرهنگ بزرگ در حال جا افتادن براي خانواده هاست.
وي افزود: هنگامي كه چنين موضوع بزرگي برا ي يك خانواده اتفاق مي افتد و چنين تصميم بزرگي گرفته مي شود خواهش من از سازمان پيوند اعضا آسان كردن مراحل اين داستان است من گيرنده بودم و اين موضوع را نمي دانستم اما اكنون كه خودمان دهنده هستيم مي فهمم كه بعد از رضايت يك خانواده براي پيوند اعضا و قرار گرفتن در چنين شرايط حساسي فرد برعهده دارنده كفالت بايد برا ي انجام مراحل با وجود داغ به پزشك قانوني ونيروي انتظامي برود.

اين بازيگر بيان كرد : بهترين حالت براي اين سيستم بعد از دادن رضايت اين است كه همه ي كارها دراين جا انجام شود و خانواده پيكر عزيز خود را از همين جا دريافت كند وخواهش من از مسئولان برا ي جا افتادن اين فرهنگ راحت تر كردن مراحل اين كار است.

داود نژاد تصريح كرد: حال كه خانواده اين قدرت را براي بخشندگي پيدا كرده بايد مراحل را آسانتر بكنند زيرا ما دراين مدت مجبور شديم پدر خانم بديعي را براي نامه نگاري به پزشك قانوني ونيروي انتظامي ببريم در عين حال از همه ي مردم به خاطر حمايتشان از خانواده ي بديعي دراين مدت تشكر مي كنم.

وي ادامه داد : با كساني كه در اين مدت حرف هاي نامربوط زدند صحبت خاصي ندارم چراكه خدا پس از دادن درد صبرآن را هم مي دهد اين خانواده نيز با اين صبر تاكنون تحمل كرده است اما براي اين دسته از افراد متاسفم ولي هيچ گاه آرزو نمي كنم كه چنين داستاني براي آن ها رخ دهد فقط به آن ها پيشنهاد به جلوي آيينه رفتن و اين موقعيت را تصور كردن را مي كنم.

اين بازيگر گفت : يك آرامش خاص براي خانواده هايي كه اين رضايت را مي دهند وجود دارد و به علت رضايت كامل همه ي اعضا قابل استفاده براي آدم هاي دچار مشكل استفاده مي شود و به واسطه ي عسل افرادي توان ادامه ي زندگي را خواهند داشت و تمام اعضا كبد، ريه، قلب، كليه و قرنيه ها نيز اهدا خواهد شد.


وي ادامه داد :حال اين موضوع براي خود خانواده ي بديعي اتفاق افتاده به هر حال به طور حتم حكمتي دراين ماجراست و اين موضوع كه خود خانم بديعي در سينما كار خود را با فيلم "بودن يا نبودن" كه پيرامون اين موضوع است شروع كردند وحال امروز اين اتفاق طوري رقم مي خورد كه اعضايش را با رضايت خود و رضايت كامل خانواده اهدا كرد قلب وي را خود دكتر ماندگار كه در فيلم پيوند را انجام دادند پيوند مي زند.

اين بازيگر عنوان كرد‌: اين رضايت، رضايت سختي براي خانواده اهدا كننده و گيرنده است من خود يك گيرنده ام براي من هم به شخص سختي هاي خودش را دارد و به طور قطع كساني كه گيرنده هستند قدر خيلي از مسائل را مي دانند چون به هرحال اين موضوع اززندگي گيرنده ها و خانواده هايشان حذف نمي شود.

اين بازيگر بيان كرد : بهترين حالت براي اين سيستم بعد از دادن رضايت اين است كه همه ي كارها دراين جا انجام شود و خانواده پيكر عزيز خود را از همين جا دريافت كند وخواهش من از مسئولان برا ي جا افتادن اين فرهنگ راحت تر كردن مراحل اين كار است.

داود نژاد تصريح كرد : حال كه خانواده اين قدرت را براي بخشندگي پيدا كرده بايد مراحل را آسانتر بكنند زيرا ما دراين مدت مجبور شديم پدر خانم بديعي را براي نامه نگاري به پزشك قانوني ونيروي انتظامي ببريم در عين حال از همه ي مردم به خاطر حمايتشان از خانواده ي بديعي دراين مدت تشكر مي كنم.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۴
من هم به خانواده داغ دار خانوم عسل بدیعی تسلیت میگم . امیدوار جاش توی بهشت باشه .خدانگهدار عسل جان .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
خدا نگهدار عسل جان
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۴:۳۲ ۲۷ تير ۱۳۹۳
خیلی دوسشون داشتم.مخصوصا تو فیلم زمین انسانها عالی بودن..روحشون شاد.امین.
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۶:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
روحش شاد یادش گرامی صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۳
واقعن ازوقتی فهمیدم ناراحتم....
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد حسنی
۲۳:۴۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۲
مرگ ناگهانی خانم بدیعی همه ما رامتاثر کرد روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۴:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
روحش شاد يادش گرامي
-
هليا
۱۳:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
واقعا متاسفم خدا رحمتش كنه
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۰:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
وقتی شنیدم حسابی ناراحت شدم به خانواده محترم ایشون تسلیت عرض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۱:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
واقا دختر معصومي بود خدا بيامرزد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت عرض میکنم به خانواده محترمشان
انشاالله رح ایشان با حضرت فاطمه(س)محشور شود
یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
بخشندگی ویژگی انسانهای بزرگ است وعسل از تبار بزرگان روحش درارامش بادا
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۳:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
سلام به همه بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض میکنم. روحش شاد و یاد ش گرامی باد.
Iran (Islamic Republic of)
بهار و ثریا
۱۱:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
سلام.ازطرف خودمون ومردم فارس وکرج این حادثه تاسف بار و غم انگیزو ب خانواده عسل تسلیت عرض میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
عبد
۱۱:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
خدا رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
باسلام وعرض تسلیت خدمت بازماندگان مرحوم روحش شاد ویادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۰:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
من هم به خانواده عسل بدیعی و جامعۀ هنرمندان ایران تسلیت میگم ..مخصوصا به پسر عسل. بی مادری خیلی سخته من شرایط پسرشو کاملا درک میکنم خدا بهشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۱۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
خدا رحمتش کنه بازیگر خوبی بود.
Iran (Islamic Republic of)
سيد حسين
۰۸:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
ازصميم قلب تسليت عرض ميكنم - اگرچه ما وقتي كه بايد كنارهم باشيم و به همديگر عشق بورزيم متاسفانه نيستيم حالا هم افسوس دردي را دوا نميكند روحش قرين رحمت باد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
روحش شاد .
Iran (Islamic Republic of)
Marcu Losenius Crasus
۰۰:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
خدايش بيامرزد
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۰:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
من و همسرم بسیار شوکه شدیم و. امیدوارم خداوند به خانواده ایشان صبر عطا فرماید
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۰۰:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
واقعا تسلیت میگم خیلی دردناک بود
United States of America
نگین
۰۰:۰۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت عرض می کنم به خوانواده ی بدیعی وبابازی زیبادر فیلم هشتمین نفرخاطره ای زیبا درذهن همه گذاشت روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
samin
۱۸:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
سلام به خوانواده بدیعی تسلیت میگم عسل جان با این کار هنرمندانه ثابت کرد واقعا یک هنرمند بود برای شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۱:۳۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
شوكه شدم خانم بديعي يكي از بي حاشيه ترين بازيگران بود و براي خانواده اش از خداوند منان صبر خواستارم روحش شاد و يادش گرامي هيچوقت از يادها نخواهد رفت.به سلامت بانو.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۰:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
سلام خوبی الله رحمت السین واسلام
Germany
مرتضی
۲۰:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
از شنیدن این خبر شوکه شدم.من از طرف خودم به خانوادش تسلیت میکم روحش شاد یادش گرامی.
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۹:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
خيلي ناراحت شدم.عسل خانم يكي از بهترين سوپر استارهاي ايران بودند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
خانوم بدیعی بازیگری توانمند محبوب و محجوب بود یاد وخاطرش در دل مردم ایران همیشه زنده است روحش شاد و یادش گرامی باد.از طرف مردم لرستان به خانواده سینما و بستگانش تسلیت عرض می کنم
Iran (Islamic Republic of)
صفر
۱۱:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
من وخانومم از شنيدن اين خبر ناراحت شديم به خانواده محترمشان تسليت ميگم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
خدا به خانوادش صبر بده و به واسطه آینده نگریش به کار خیر خدا یادشو بین مردم زنده نگه میداره.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
خدا رحمتش کند و از خدا برای باز ماندگان صبر ارزو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
یک هم وطن
۱۴:۳۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
من از بازی بسیار زیبای خانم بدیعی در سریال تا صبح بسیار خاطره دارم ،به خانواده محترمشان تسلیت می گویم واز خداوند منان برایشان طلب آمرزش می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۴:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
من واقا متاسفم براي شما چون عسل بديعي يكي ازبهتري بازيگران بود لطفامنراهم درغم خودشريك بداريد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
واقعا از شنيدن اين خبر ناراحت شدم و اميدوارم خداوند به خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
aboulfazl
۱۲:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
به خانواد ايشان تسليت ميكم
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۰۹:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
واقعا متاسف شدم.تسلیت میگم به خانواده این هنرمند عزیز
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۹:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
وقتی این خبر شنیدم شوکه شدم برای خانواده بدیعی از خداونده صبر آرزو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
منم به جامعه سینما وخانواده محترم بدیعی تسلیت میگم غمه اخرشون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
من هم تسلیت مگکم و واسشون از خدا صبر میخوام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خیلی متاثر شدم خداوند به بازماندگانش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
امیدوارم روحش شاد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۹:۰۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
واقعا نارحت شدم ویکسره گریه میکنم تسلست میگم و ایشاالله خدابهتون صبربده
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
با ابراز تاسف برای خانواده ان مرحومه از درگاه منان صبر خواستارم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۸:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خیلی متاسفم .عرض تسلیت به خانواده بدیعی
روحش شاد و یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
سولماز
۱۸:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
باسلام
خبلی ناراحت شدم خدابیامرزدش و به خانواده اش صبربدهد
Iran (Islamic Republic of)
کارینا
۱۷:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
ازصمیم قلب به خانواده سینما تسلیت میگم و برای خانواده بدیعی از خداوند طلب صبر دارم.روحش شاد ویادش گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۴:۴۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
آدمك اخر دنياست بخند آدمك مرگ همين جاست بخند.. .روحش شاد تسليت از طرف دوستداران عسل بديعي .
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۴:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خانم بديعي با اين كار انسان دوستانشون بخشيدن رو به همه ياداوري كردند، روحشون شاد
Iran (Islamic Republic of)
جواد قدیمی
۱۳:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت به خانواده ی بدیعی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت میگم به خانواده محترم عسل بدیعی واقعا شوکه شدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
فقط میتونم تسلیت بگم
Iran (Islamic Republic of)
صدف
۱۲:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
سيما
۱۲:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خدا بيامرزدشون خداوند به همه عزيزانش صبر بده خيلي سخته مخصوصا براي پسرش همدرديم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا ابری خلجان
۱۲:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خداوند متعال به خانواده محترم خانم بدیعی صبر بده.روحش شاد و یادش راگرامی می داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد مبین
۱۲:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
روحش شاد یادش گرامی.
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۱۲:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
واقعا متاسفم مرگ كوچك وبزرگ را نمي شناسد
Iran (Islamic Republic of)
محمد شناسا
۱۲:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
به تمامی بازماندگان تسلیت عرض مینماییم...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
سلام تسلیت عرض می کنم من واقعا شوکه شدم
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۰:۳۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
غمتان سنگین است کلامی برای تسلی نیست صبرزمان یارتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ایبرام
۰۹:۰۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
بنظرم قلب سینما وایستاد
Iran (Islamic Republic of)
کريمي
۰۹:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خدا بيامورزد
Iran (Islamic Republic of)
کريمي
۰۹:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خدا بيامورزد
Iran (Islamic Republic of)
کريمي
۰۹:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
خدا بيامورزد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود ب
۰۹:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
او همیشه جاویدان خواهد بود چون مردم دوستش داشتند.با عرض تسلیت به خانواده و همسرش
Iran (Islamic Republic of)
شادلین
۰۱:۵۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت به همه دوستداران هنر خیلی متأسف شدم
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۱:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
روحش شاد یادش گرامی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
خداوند به خانواده ی عسل صبربده.
Iran (Islamic Republic of)
سلی
۲۳:۳۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
من که شکه نشدم چون که مرگ حقه همه باید بمیریم. خدا رحمتش کنه انا لله و انا الیه راجعون.
Iran (Islamic Republic of)
حانیه
۲۲:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
وقتی شنیدم شوکه شدم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
مرگ پایان نیست بلکه شروعی دباره است و خانوم بدیعی با فوت خود شروع دیگری به دیگران بخشید روحش شاد و یادش همیشه جاودانه
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۲:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
وقتی شنیدم خیلی شوکه شدم تسلیت میگم.از خداوند متعال برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت دارم.
Iran (Islamic Republic of)
عدنان
۲۲:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم و بستگان هنرمند وبازیگر مرحوم خانم عسل بدیعیو طلب امرزش را برای او خواستارم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
با عرض تسلیت به خانواده ایشان ودرود به روح وروان پاکش که با اهدای اعضاء بدنش باعث نجات انسانهای دیگری شد روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد و اکرم
۲۲:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
من و همسرم از شنیدن این خبر شوکه شدیم .برای ایشون از خدا طلب مغفرت داریم و به خانواده این عزیز تسلیت میگوییم
Iran (Islamic Republic of)
amin
۲۲:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
مرگ پایان نیست مرگ شروع دیگری
خانم بدیعی با پایان زندگی دنیایشی زندگی را به دیگران بخشید روحش شاد و یادش در تمام یادها گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
من هم از طرف مردم کرمان به خانواده خانم عسل بدیعی تسیلت عرض می نمایم
Iran (Islamic Republic of)
کامرانی
۲۲:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
از خداوند متعال امرزش این عزیز از دست رفته را خواستارم و به خانواذه ی محترمش به خاطر تصمیم بزرگی که ذر اهدای اعضای عزیزشان گرفته اند از خذاوند بزرگ ثواب عظیم خواهانم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
به خانواده این هنرمندتسلیت عرض مینمایم
روحش شادوقرین رحمت باد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
خدا به خانوادش صبر بده...
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۱:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
منم تسلیت میگم خیلی ناراحت شدم ولی مطمینم با این کاری ک انجام داد جاش تو بهشته خوش به حالش
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت عرض میکنم به خانواده داغ دار خانم بدیعی
Iran (Islamic Republic of)
آتنا
۲۱:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
از صمیم قلب با خانواده محترمش همدردی می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۲۱:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
منم از طرف مردم بلوچستان به خانواده خانم عسل بدیعی تسلیت عرض میکنم و و برای ان مرحومه طلب امرزش و مغفرت
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۱:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
فقط می توانم به پسرو همسرش تسلیت بگوییم. خدا بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
بنه گزي
۲۱:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
سلام حيلي ناراحت شدم امروز گوينده خبر حرف قشنگي زد شروع كار بازيگريشون با پايان عمرشون با اهدأ عضو بود بهشت بهرشون بشه
Iran (Islamic Republic of)
فرشید ادیب
۲۱:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
منم از طرف مردم اذربایجان به خانواده خانم عسل بدیعی تسلیت عرض میکنم و و برای ان مرحومه طلب امرزش و مغفرت را دارم
Netherlands
مهرداد
۲۱:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
باعرض تسلیت به خانواده محترم بدیعی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
به خانواده خانم ببدیعی تسلیت میگم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند و از طرف خانواده های گیرنده عضو از ایشان تشکر کرده و برایشان صبرآرزو دارم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
منم به خانواده محترم ایشون تسلیت میگم انشااله که روحشون شاد و قرین رحمت خدای بزرگ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
باعرض تسليت
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۲۰:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
با عرض تسلیت به خانواده خانم عسل بدیعی
باور کردن اینکه یکی از بهترین انسان های روی زمین غافل گیرانه از میان ما برود"واقعا سخت است
ومن از خداوندبرای آن مرحومه طلب آمرزش ومغفرت را دارم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
از صمیم قلب خودم را شریک غمتان میدانم
Iran (Islamic Republic of)
یدالله
۲۰:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
خدا بهشون صبر بده
بدجور ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۹:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
ایشان باید برای ما دعا کند که خدا ما را بیامرزه.من برای بازماندگان صبر از خداوند تقاضا می کنم.خیلی جوان بود و مهمتر اینکه مادر بود
Iran (Islamic Republic of)
arian
۱۹:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
من هم تسلیت عرض میکنم به خانواده ی خانم بدیعی وامید وارم غم اخرشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۹:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
نمیتونم جلو گریمو بگیرم
از وقتی فهمیدم داغونم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سارا
۱۹:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
تسلیت می گم به خانواده خانم بدیعی امیدوارم که خداون ببخش و بیامرزتشون.خیلی خیلی ناراحت شدم خیلی جوون بود.خدایا به خانواده این هنرمند عزیز سلامتی و صبر اهدا کن.
۱۲
آخرین اخبار