منابع خبري از انتقال پيكر شهيد ميسره ابوحمديه به مركز پزشكي قانوني شهر قدس گزارش دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الميادين، منابع خبري با اعلام اين خبر افزودند دقايقي پيش پيكر "ميسره ابوحمديه" اسير فلسطني كه در زندان هاي رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد براي برخي آزمايش ها به مركز پزشكي قانوني منطقه "ابوديس" در شرق قدس انتقال داده شده است.
در پي شهادت ابوحمدیه اسير فلسطيني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي، موجي از تظاهرات و ناآرامي در زندان‌هاي اين رژيم و مناطق مختلف فلسطيني آغاز شد.
ابوحمدیه 65 ساله در سال 2002 در رام الله به اسارت گرفته شد.
يكي از فلسطيني ها معترض به خبرنگار شبكه العالم، گفت: رژیم صهیونیستی خواستار كشتن همه اسراي فلسطيني است و این رژيم مي خواهد پيكر اسيران از زندان خارج شود.
در پی شهادت این اسیر فلسطینی، ساكنان كرانه باختري به شدت از اقدامات رژيم صهيونيستي خشمگين هستند. در مناطق مختلف كرانه باختري نیز تظاهرات گسترده ای برگزار شده و موج خشم فلسطيني ها حتی به داخل زندان هاي رژیم صهیونیستی نيز رسيده است.
خبرنگار العالم گزارش داد، اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند و امروز روز خشم عليه رژيم صهيونيستي و اعتصاب عمومي اعلام شده است.
"عصام بكر"هماهنگ كننده گروه هاي ملي-اسلامي به خبرنگار العالم، گفت:  ابوحمديه چهل و سومين اسير فلسطيني است كه در داخل زندان هاي رژيم صهيونيستي به علت سياست اين رژيم در جلوگيري از مداوي اسيران به شهادت می رسد.

برچسب ها: میسره ، ابودیس ، شهادت ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار