نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي گفت: پليس و ستاد تسهيلات نوروزي استان همدان در نوروز سال 92 عملکرد خوبي داشته و رضايت مسافران و گردشگران را جلب کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، ابراهيم کارخانه‌اي با بيان اينکه در سال جاري مسافرت‌هاي نوروزي و توجه به گردشگري نسبت به سال‌هاي گذشته بيشتر مورد توجه قرار گرفته است اظهار داشت: توجه به امر گردشگري در صدر اخبار در رسانه‌هاي کشور از جايگاه ويژه‌اي برخوردار بوده است. 
وي اضافه کرد: ارائه خدمات و تسهيلات رفاهي لازم يکي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولان در طي دو هفته اخير بوده است و ورود بيش از يک ميليون نفر مسافر به استان در طول تعطيلات نوروزي يک رقم بي‌سابقه در تاريخ همدان محسوب مي‌شود. 
کارخانه‌اي در ادامه بيان داشت: ارتقاي سطح ورود مسافر و گردشگر به همدان نيازمند همت و برنامه‌ريزي جامع‌تري را در راستاي جلب رضايت مسافران مي‌طلبد. 
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس خاطرنشان کرد: تهيه و تدوين اطلاعات جامع در رابطه با جاذبه‌هاي گردشگري استان در قالب بروشورهاي زيبا از ديگر اقدامات ستاد تسهيلات نوروزي استان بود که اطلاعات ارزشمندي را به مسافران و گردشگران منتقل مي‌کرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به ستاد اسکان مسافران نوروزي آموزش و پرورش اشاره کرد و يادآور شد: در بازديد به عمل آمده از ستاد اسکان نوروزي آموزش و پرورش مشاهده کردم که بخش قابل توجهي از مسافران نوروزي با هزينه بسيار اندکي در خود جاي داده است. 
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس اضافه کرد: توسعه گردشگري در همدان توجه بيشتر مسئولان براي ارائه خدمات رفاهي لازم به مسافران را مي‌طلبد. 
وي گفت: بنده به نوبه خود مراتب تقدير و تشكر خود را از فرماندهان و كاركنان انتظامي استان همدان كه در ايام تعطيلات نوروزي كه همه در كنار خانواده هايشهن هستند و اين عزيزان با صبر و پشتكار مثال زدني بصورت شبانه روزي در تامين امنيت مسافران و شهروندان تلاش مي كنند را ابراز مي دارم.
برچسب ها: عملکرد ، پلیس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار