رقابتهای تورجهانی تنیس روی میز کره جنوبی در حالی از امروز 14 فروردین آغاز شد که چینی ها برای اولین بار یار دوبل خود را از بین بازیکنان غیر چینی برگزیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز کره جنوبی از امروز به میزبانی شهر این چئون و با حضور بهترین پینگ پنگ بازان جهان از کشورهای چین ، کره جنوبی ، ژاپن ، سنگاپور و فرانسه آغاز شد.


در این پیکارها اتفاقی بی سابقه رخ داد و آن این بود که بازیکنان برتر چینی یار دوبل خود را از بین کشورهای کره جنوبی و فرانسه انتخاب کردند. بر این اساس مالونگ نفر اول رنکینگ جهان با جونگ وو لی نفر 23 از کره جنوبی، شوشین نفر دوم رنکینگ جهان با آدریان ماتمنت نفر 28 جهان از فرانسه، ژانگ جیک نفر سوم رده بندی جهان با هیون دئوک سئو نفر 53 از کره جنوبی ، وانگ هائو نفر چهارم رنک جهان با یونگ سیک جونگ نفر 44 جهان از کره و ما لین نفر 8 جهان با اونرای چو نفر 68 جهان از کره جنوبی در مسابقات دونفره به میدان خواهند رفت.


 لازم به ذکر است در رقابتهای تورجهانی تنیس روی میز کره جنوبی 178 پینگ پنگ باز از 16 کشور جهان گرد هم آمده اند و 85400 دلار جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار