روسای مراکز حوادث و فوریت های پزشکی جهرم، کاشان و سبزوار از کاهش حوادث ترافیکی در سال جدید نسبت به سال گذشته خبر دادند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به کاهش تصادفات شهری و جاده ای گفت: از ابتدای طرح امداد نوروزی اورژانس (25 اسفند 91) تا 10 فروردین کل  تصادفات جاده ای و شهری 129 مورد حادثه بوده که نسبت به سال قبل کاهش قابل ملاحظه ای داشتیم.

دکتر محمدرضا خوشرو افزود: در این تصادفات 2 فوتی گزارش شده که نسبت به سال قبل شاهد کاهش نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: 14 پایگاه شهری و جاده ای مرکز اورژانس جهرم در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند.

 
بازدید استاندار خراسان رضوی از ایستگاه های سلامت سبزوار

به گزارش خبرنگاروبدا محمد حسين فروزان مهراستاندار خراسان رضوی همزمان با آغاز موج دوم سفرهاي نوروزي، به صورت سرزده از روند خدمت رساني به زائران و مسافران  در شهرستان سبزوار بازديد کرد.

وی ضمن تقدیر از حضور موثر نيروهاي بهداشت ودرمان، اوژانس  115 و عوامل اجرايي دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در صحنه بر تداوم فعالیت آنان تا پايان تعطيلات تاكيد کرد.

فروزان مهر بیان داشت: دانشگاه های علوم پزشکی نقش بسزایی در تامین سلامت مردم دارند و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با داشتن امکانات بسیار مطلوب در خدمت رسانی در حوزه سلامت بسیار موثر بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای عدالت در سلامت افزود: با توجه به شرایط بسیار خوب در حوزه سلامت شاخص امید به زندگی در کشور افزایش داشته است.

 
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مناطق محروم و اجرای عدالت در سلامت در جهت ساخت خانه بهداشت در روستاههای استان  از طریق استانداری کمک وحمایت لازم انجام خواهد شد.

 
مراجعه 7350 بیمار به مراکز بهداشتی درمانی کاشان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 7350 بیمار به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون مراجعه کرده اند.

بنا بر این گزارش دکتر سید علیرضا مروجی انجام تزریقات، پانسمان، بخیه و نوار قلب را از جمله خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده به مردم و مسافرین نوروزی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی شش مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی، شش مرکز با دو شیفت کاری و هشت مرکز با یک شیفت کاری در کاشان فعال هستند.

دکتر مروجی، 123 مورد غربالگری تیروئید وفنیل کتونوری (PKU) و انجام واکسیناسیون کودکان، هاری و حیوان گزیدگی برای 291 نفر را در این مدت از دیگر خدمات این دانشگاه برشمرد.

شایان ذکر است طرح نوروزی ارائه خدمات بهداشتی - درمانی تا 17 فروردین ماه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ادامه دارد.
برچسب ها: تصادف ، اورژانس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار