علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی زیر17 سال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی زیر17 سال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وی در این باره گفت: اردوهایمان را طبق برنامه برگزار می کنیم و امروز هم دور جدید اردوهایمان در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: به دنبال بازیهای دوستانه مناسب و مفید با تیم های خوب جهان هستیم و در این راه کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال در حال تلاش هستند.  البته امارات که خودش میزبان جام جهانی است از ما دعوت کرده که به برای انجام دو بازی دوستانه به این کشور برویم که باید ببینیم اوضاع چطور خواهد شد و امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد. با توجه به اینکه درجام جهانی با کشورهای آمریکای لاتینی، آفریقایی  واروپایی روبرو می شویم باید برای شبیه سازی با این حریفان هم بازی کنیم.

دوستی مهر ادامه داد: طبق اطلاعاتی که به ما داده اند، در بازه زمانی حضور ما در امارات، چند تیم خوب جهان مثل تیم ملی زیر17 سال آمریکا هم در امارات اردو دارند و خیلی خوب است که تدابیری اندیشیده شود که با یک یا دو تیم از این کشورها هم در امارات بازی کنیم. چرا که این کشور میزبان رقابتهای جام جهانی است و شرایط بازیهای جام جهانی به خوبی برای ما شبیه سازی خواهد شد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است که بهترین های رده زیر17 سال ایران را به جام جهانی نوجوانان امارات ببریم و در این رقابتها بدرخشیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار