عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر طرف غربي و متحدانش در دور جديد از مذاکرات منصفانه پاي ميز مذاکره حاضر شوند، قطعا اين دور از مذاکرات نتيجه مثبت خواهد داشت.

اسماعيل کوثري نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به دور جديد مذاکرات ايران و 1+5 در 16 و 17 فروردين در " آلماتي "گفت: اگر طرف غربي و متحدانش در اين دور از مذاکرات منصفانه پاي ميز مذاکره حاضر شوند، قطعا اين دور از مذاکرات نتيجه مثبت خواهد داشت.

وي در ادامه افزود: طرف غربي اگر بخواهد بر اساس تفکرات نادرست گذشته خود در مذاکرات حضور يابند و در روند مذاکرات به خواسته‌هاي خود پافشاري کند شاهد نتيجه‌اي سازنده و مثبت در مذاکره در آلماتی2  نخواهیم بود.

نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر، با تاکيد بر اينکه ايران به دنبال انرژي هسته‌اي صلح‌آميزي است، تصريح کرد: کشورمان در پرونده هسته‌اي خارج از چارچوب‌هاي و قوانين NPT عمل نکرده و خارج از این چهارجوب  هيچ اقدام نادرستي انجام نداده است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: نظارت‌هاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي از فعاليت هسته‌اي ايران پابندی کشورمان را به مقرارت هسته‌اي بين‌المللي را به مجامع جهانی اثبات کرده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار