دبیر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1392 کل کشور، از آغاز جلسات این کمیسیون در 7 صبح روز یکشنبه (18 فروردین‌ماه) خبر داد.

"نصرالله پژمان‌فر" نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره زمان برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1392 کل کشور، گفت: اولین جلسه هیئت‌رئیسه این کمیسیون، ساعت 7 صبح روز یکشنبه، 18 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: قرار بر آن بود تا کمیسیون‌های تخصصی، نظرات و پیشنهادات خود را تا 27 اسفندماه سال 91 جمع‌بندی و به کمیسیون تلفیق اعلام کنند، لذا با ارجاع پیشنهادات کمیسیون‌ها به کمیسیون تلفیق این کمیسیون کار خود را آغاز خواهد کرد.
 
دبیر کمیسیون تلفیق لايحه بودجه 1392 کل کشور، در ادامه تصریح کرد: در وضعیت فعلی که مقام معظم رهبری امسال را "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" نامگذاری کردند، امیدواریم طبق زمانی که برای این کمیسیون درنظر گرفته شده و با مشارکت همه نمایندگان، کمیسیون تلفیق بتواند براساس اولویت‌ها، وظیفه‌اش را به صورت نگاه کلان و به دور از نگاههای جزئی به خوبی انجام دهد.
 
گفتنی است؛ کمیسیون تلفیق لايحه بودجه 1392 کل کشور، با عضویت 55 نفر از نمايندگان، اواخر اسفند‌ماه تشکيل شد و غلامرضا مصباحی‌مقدم، الیاس نادران، غلامرضا تاج‌گردون، جعفر قادری، ایرج ندیمی و نصرالله پژمان‌فر به عنوان اعضاي هیئت‌رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بودجه ، لایحه ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار