دبیر ستاد اسکان نوروزی شهرداری دماوند از توزیع دو هزار بسته فرهنگی در روز طبیعت توسط شهرداری دماوند بین طبیعت گردان خبر داد.

ˈمهدی کرداریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: این بسته فرهنگی شامل پاکت ویژه جمع آوری زباله، کارت تبریک عید نوروز و کتابچه آشنایی با مکان های گردشگری و تاریخی شهر دماوند است، که بین مسافران و شهروندان در روز 13 فروردین توزیع شد.

وی هدف از این اقدام را نهادینه کردن فرهنگ دوستی با طبیعت در بین مردم عنوان و خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و نظافت محیط شهری و گردشگاه های موجود در منطقه توزیع پاکت های زباله توسط ماموران شهرداری انجام می شود و در روز طبیعت نیز تیم های سیار جمع آوری زباله به صورت ویژه اقدام خواهند کرد.

دبیر ستاد اسکان نوروزی شهرداری دماوند به دیگر اقدامات این شهرداری در راستای زیبا سازی فضای شهر اشاره کرد و ادامه داد: تنظیف معابر، آماده سازی پارک های سطح شهر، ایجاد مکان هایی جهت اسکان مسافران و گردشگران، توزیع بسته های فرهنگی به مسافران در هنگام ورود به شهر و یا در زمان استقرار در دماوند از جمله اقداماتی است که توسط این ستاد صورت گرفته است. /ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.