عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: سازمان صدا و سيما در رقابتي سالم در مقابل با رسانه‌هاي غربي و خارجي جايگاه واقعي خود را در نوروز 92 به دست آورده و بسيار موفق عمل کرده است.

عابد فتاحي نماينده مردم اروميه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد سازمان صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران در نوروز 92 گفت: ماهواره‌ها امروزه نقش فراگيري را در مقابل افکار عمومي جهان دارند، اما همت و پشتکار صدا و سيما در يک سال گذشته به خصوص در ماه پاياني سال 91 پيشرفت بسياري داشته است.

وي افزود: سازمان صدا و سيما در رقابتي سالم در مقابل با رسانه‌هاي غربي و خارجي جايگاه واقعي خود را به دست آورده و بسيار موفق عمل کرده است.

عضو کميسيون بهداشت و درمان با تاکيد بر گسترش تنوع برنامه‌هاي صدا و سيما در نوروز 92 تصريح کرد: افتتاح کانال‌هايي همچون شما، تماشا، نمايش و نيز تنوع برنامه‌هاي آنها در حوزه‌هاي مختلفي هم چون سياسي، اقتصادي، ورزشي، فرهنگي نقش به سزا و موفق اين سازمان را برجسته تر کرد.

نماينده اروميه در مجلس در پايان خاطر نشان کرد: بنده در ايام نوروز بيشتر اوقات خود را صرف ديدن اخبار مي‌کردم و به ديدن اخبار شبکه خبر علاقه مند هستم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نوروز ، صدا سیما ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار