فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل گفت: بصیرت‌افزایی و مشارکت در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، میرزا علی برمکی صبح امروز در نشست با قائم مقام رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سرگروه حلقه‌های صالحین میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: آنچه که در خلق حماسه سیاسی واقتصادی می‌تواند عنصر حقیقی باشد آمادگی و تیز‌بینی مردم با بصیرت ایران در شکستن تمام تهدیدهای و ترفندهای استکبار جهانی است که می‌تواند دشمنان را به تسلیم وادار کند.

وی با اشاره به اینکه در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مباحث سیاسی، اقتصادی و امنیتی بسیجیان با بصیرت و آگاهی کامل در صحنه حاضر هستند، عنوان کرد: شاکله و اصالت تحقق شعار امسال مجهز شدن به چنین ابزارهایی است که می‌تواند ما را از تهدیدها و حرکت‌های توطئه‌گونه دشمن مصون نگه دارد.

فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل با بیان اینکه بسیجیان در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمادگی و توانمندی‌شان را به رخ کشیدند، ادامه داد: آنچه که در این بین نکته بسیار مهم و ارزشمند است حفظ روحیه انقلابی و ارزشی است که هیچ وقت رنگ و بوی کهنگی و عقب‌ماندگی به خود نمی‌گیرد.

برمکی از ابلاغ عناوین برنامه‌های سازمان بسیج ادارات به پایگاه‌های مقاومت ادارات تابعه استان اردبیل اشاره کرد و افزود: بسیج ادارات و اصناف در سال 92 رسالت سنگینی را بر دوش دارد تا مطالبه مقام معظم رهبری را هم در خلق حماسه سیاسی و هم اقتصادی عینیت ببخشد.

این مسئول تصریح کرد: توانمند‌سازی و بهبود عملکرد پایگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها و دستور‌العمل‌های ابلاغی، فرهنگی – مذهبی و گردشگری از جمله رویکردهایی است که بیشتر مورد تاکید و توجه می‌باشد.

فرمانده بسیج ادارات و اصناف سپاه اردبیل ابراز داشت: جذب نیروهای بسیجیان عام و تبدیل وضعیت آن به خاص بسیجیان سازمان مطلوب ارزیابی می‌شود که امیدواریم همچنان برنامه‌های حساس و ارزشمند همچون فعالیت کمیته‌های امر به معروف و نهی از منکر را شاهد باشیم که لازمه حفظ و صیانت از ارزش‌های دین اسلام و مکتب الهی است.

برمکی احیای این فریضه را در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مهم ارزیابی کرد و گفت: ما هم در عرصه سیاست و هم اقتصاد به هشدارها و انزارها و عمل به معروف‌ها و دور شدن از منکرات نیاز داریم چرا که در سه ماه اول سال در رقابت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضرورت دارد معروف‌ها رعایت و منکر‌ها دور ریخته شود.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: در سال گذشته نیز پایگاه‌های مختلف در ادارات و اصناف در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حضور پر‌رنگ داشتند که امیدواریم امسال نیز با حمایت سازمان بسیج ادارات و اصناف استان برنامه‌های قوی و پر‌بارتر از سال گذشته عملیاتی شود./ج1

برچسب ها: فرمانده ، بسیج ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.