به گفته مقامات سوئیسی روند رو به رشد وضع محدودیت برای رفت و آمد نوجوانان زیر 16 شانزده سال در روستاها و مناطق سوئیس سبب خشم و سرخوردگی نوجوانان این کشور شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز منطقه اینتر لاکن نخستین بخشی بود که در آن منع رفت و آمد از سال 2006 وضع شد امروز افسر پلیس هانس پتروبوسمن می گوید که این طرح سیار موفق بوده است.

به گفته مقامات محلی به نقل از این خبرگزاری این قوانین برای پیشگیری از سرو صدا، ایجاد زباله و خرابکاری هایی است که آنان ادعا می کنند ناشی از مشروب خوردن نوجوانان است نوشیدن الکل برای افراد زیر 16 شانزده سال در سوئیس ممنوع است، اما مسئولان در اینتر لاکن به این نتیجه رسیده اند که این ممنوعیت تردد تا قبل از ساعت 10 شب برای نوجوانان به تنهایی کافی نیست و نیاز به افزودن محدودیت های دیگری نیز است در واقع پس  از ساعت 22 افراد زیر 16 شانزده سال اجازه خارج شدن از خانه را ندارند و تنها می توانند به همراه والیدن خود از منزل خارج شوند.

از زمان وضع قوانین منبع رفت و آمد، این شهر شاهد کاهش چشمگیر سر و صدا و خرابکاری در ساعات آخر شب بوده است و از همان زمان تعدادی از شهرهای دیگر نیز از این قانون پیروی کرده اند./ف

برچسب ها: مناطق ، کشور ، محدودیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار