خبرگزاري شين هوا با انتشار گزارشي جديد از وجود تفرقه شديد در صفوف معارضين سوري خبر داده است و در همين حال افزوده است كه "بشار اسد" رييس جمهور سوريه نيز تاكيد كرده است كه دولت سوريه بر تروريست هاي سوري فايق خواهد آمد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازشين هوا، خبرگزاري دولتي چين در ادامه گزارش خود پيرامون افزايش اختلافات در صفوف معارضين سوري افزوده است "مجادله سياسي ميان نيروهاي مختلف معارضين سوري افزايش يافته و به مرز شكننده اي رسيده است. تفرقه در صفوف معارضين سوري در حدي است كه امكان رسيدن به اجماع نظر توسط آنان را غير ممكن ساخته است و در مقابل باعث تقويت موضع دولت سوريه شده است." 
اين خبرگزاري در ادامه مي افزايد "معاذ الخطيب" رهبر معارضين سوري كه بتازگي از مقام خود استعفا كرده است، اخيرا نسبت به حضور عناصر "فرصت طلب" در ميان صفوف معارضين سوري هشدار داد و آن را يك "توطئه آشكار" از سوي دولتهاي خارجي و تلاش آنان در جهت مداخله در امور داخلي كشور سوريه و ايجاد تفرقه در ميان سوري ها خواند. وي اخيرا نيز در مصاحبه با شبكه تلويزيوني دبي در اقدامي افشاگرانه به وجود "ناسازگاري" در جبهه معارضين سوري اذعان نمود و اظهار داشت كه رفتار آنان "نامناسب" بوده است. وي به همين خاطر اظهار داشت كه استعفاي خود را از گروه موسوم به "ائتلاف ملي مخالفين سوري" اعلام مي کند. وي همچنين در نامه اي كه به گروه تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" نوشته است نيز آنان را مقصر اصلي ناكامي معارضين سوري دانسته است." 
خبرگزاري شين هوا در ادامه با اشاره به پيروزي هاي روزافزون دولت و ملت سوريه مي افزايد "در اين ميان موضع دولت سوريه بيش از پيش تقويت شده است. بشار اسد نيز اخيرا در ديدار با جمعي از فرماندهان نظامي ارتش سوريه تاكيد كرده است كه در نهايت اين ملت سوريه است كه بر تروريست ها پيروز خواهد شد و در اين باره افزوده است "پيروزي در اين نبرد براي ما آشكار شده است، اين آن چيزي است كه از ديد دشمنان ما پنهان مانده است و همين موضوع باعث مي شود كه آنان بيش از هر چيزي  به شكست خود فكر كنند. ما در عزم خود ثابت قدم هستيم و پيروزي نزديك است." 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار