استاندار اردبیل از ادامه پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی در سال ‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در نشست با جمعی از معتمدان و ریش سفیدان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: رقم تسهیلاتی این حوزه 132 میلیارد تومان بوده که امسال نیز با عنایت رئیس جمهور تأمین اعتبار کافی در این حوزه صورت می‌گیرد تا بتوانیم به متقاضیان ایجاد مشاغل در بخش کشاورزی تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کنیم.

وی با اعلام اینکه از 132 میلیارد تومان سهم تسهیلاتی توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل 100 میلیارد تومان به مرحله عقد قرارداد رسیده است، تصریح کرد: شمال استان از توانمندی ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم در به بار نشستن این ظرفیت‌ها اقدامات اساسی و زیربنایی صورت بگیرد.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه تسهیلات بخش کشاورزی با کمترین نرخ سود به متقاضیان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی ما باید بیش از هر زمان دیگر توانمندی‌هایمان را ارتقا دهیم تا در یک حرکت مثبت و تأثیرگذار بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت کشاورزی استان اهداف مورد نظر را به ثمر بنشانیم.

نیکزاد اضافه کرد: با تشکیل جلسات مستمر در سال‌جاری نیز سعی می‌کنیم تا طرح‌های توسعه بخش کشاورزی به قابلیت و ظرفیت مورد نظر برسد که شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت و با ظرفیت استان اردبیل در این زمینه می‌تواند یکی از قطب‌های تحولی باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در شهرستان پارس‌آباد علاوه بر طرح‌های توسعه کشاورزی توجه به تأمین زیرساخت‌ها، تکمیل مسکن مهر، بیمارستان این شهرستان و همچنین تکمیل فرودگاه پارس‌آباد از اولویت‌های جدی می‌باشند که در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی نسبت به تأمین اعتبار و همچنین طرح‌های توسعه‌ای بخش حمل و نقل و مسکن اعتبار ویژه در نظر گرفته شد./ع

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، توسعه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.