با فرا رسيدن سال نو كليه زندانیان در اندرزگاه‌های زندان مرکزی شیراز جشن نوروز را باشکوه برگزار کردند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، زندانيان اندرزگاه‌هاي زندان شيراز جشن نوروز را به صورت باشكوه برگزار كردند.








علي مظفري مدير زندان مرکزی شیراز نیز به همراه جمعي از مسئولین زندان از اندرزگاه‌های زندان بازدید و پيام تبريك مدير كل زندان‌های استان را به زندانیان ابلاغ کرد.

وی در جمع زندانیان اظهار امیدواری کرد که سال جديد منشاء تحول معنوي برای همه آنها باشد.

مدیر زندان مرکزی شیراز طی سخنانی در اندرزگاه‌ها در بین زندانیان گفت: سال 1391 که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال تولیدملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود با همه فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید در این سال با همت و یاری شما عزیزان، قدم‌های مثبتی در امر اصلاح و تربیت و در راستای شکوفایی برنامه‌ها و ابداع و نوآوری فعالیت‌ها در زندان مرکزی برداشته شد.

وی خطاب به زندانیان تأکید کرد: خدا را شاکریم که با تلاش پرسنل زحمتکش زندان و همراهی و همکاری شما شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها بودیم به طوری که محیط زندان در ابعاد گوناگون به فضائی مطلوب که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و کرامات انسانی زندانیان را مراعات نماید مبدل گشته که البته این مهم بدون همت و کمک زندانیان قابل حصول نبود.

مظفری یادآور شد: اینک در آغاز بهار دلنشین و خیزش و رویش و همه عناصر طبیعت، بیاییم با یکدلی و صفا و صمیمیت فصلی دگر از عشق باهم بودن را تجربه نماییم و قدم در راهی گذاریم که انتهای آن محبت و دوستی و پاکی باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زندان ، نوروز ، شیراز ، جشن ، مظفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار