داماش با برکنار گذاشتن درخشان سومين تيم ليگ برتر است که در اين فصل 3 سرمربي داشته است؛ اين باشگاه بعد از مرندي و درخشان، افشين ناظمي را روي نيمکت خود نشانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ پيش از عابديني مديران گهر و صنعت نفت آبادان هم از سه مربي در طول فصل استفاده کرده است کاستا کاسيميرو و فيروزي مربيان نفت آبادان بودند.

تنها هشت تيم در ليگ هستند که سرمربيان ابتداي فصل خود را حفظ کرده اند. پنج تيم اول ليگ استقلال، تراکتور، سپاهان، فولاد، نفت به همراه فجر و راه آهن و سايپا تيم هايي هستند که تا پايان هفته 28 ليگ برتر تغيير نداشته است، هفت تيم ديگر هم دو مربي استفاده کرده اند.

پرسپوليس ژوزه را کنار گذاشت و گل محمدي را سرمربي کرد. مس هم قاسمپور را بيرون کرد و لوکا بوناچيچ را آورد، صبا هم پس از رفتن گل محمدي مرفاوي را آوردند.

آلومينيوم هم پس از کنار رفتن ميثاقيان با پيروزي مظلومي شروع کردند. ذوبي ها هم پس از کنار گذاشتن رسول کربکندي با فرهاد کاظمي کار کرد. پيکان با ويس و سپس با فيروز کريمي و در پايان ملوان با پورغلامي شروع و حالا با احمدزاده ادامه مي دهد.

شايد با اين وجود نتايج مربياني که رفته اند، بتوان به مديران تيم ها حق داد اما آمار 31 مربي براي يک ليگ 18 تيمي در طول يک فصل نشان دهنده بي ثبات بودن نيمکت تيم هاي ليگ برتري است و بايد گفت تا پايان فصل هم هيچ تضميني نيست که باز هم تيمها دچار تغيير نشوند و حالا جدول زير را به دقت بخوانيد تمام تغييرات ديده مي شود./زر
 

 

جدول تغييرات مربيان در ليگ دوازدهم

رديف

باشگاه

مربي ابتدا فصل

سرمربيان آينده؟

1

صنعت نفت آبادان

مانوئل کات

کاسيميرو _ فيروزي

2

گهر دورود

مهدي تارتار

پورمند _ مايلي کهن

3

داماش گيلان

هرندي

درخشان _ ناظمي

4

پرسپوليس

مانوئل ژوزه

گل محمدي

5

مس کرمان

ابراهيم قاسمپور

لوکا بوناچيچ

6

صباي قم

يحيي گل محمدي

صمد مرفاوي

7

ملوان

پورغلامي

احمدزاده

8

آلومينيوم

اکبر ميثاقيان

پرويز مظلومي

9

ذوب آهن

رسول کربکندي

فرهاد کاظمي

10

پيکان

عبدالله ويسي

فيروز کريمي

برچسب ها: داماش ، رکورد ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار