محمدرضا خانجاني گفت: با توجه به مسائل مالي فدراسيون، در سال 91 در تکاپوي مسابقات نبوديم.

محمدرضا خانجاني ملي پوش بدمينتون، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مسائل مالي در فدراسيون بدمينتون مانع از حضور ملي پوشان در مسابقات بين المللي شد، ولي با وجود تجربه و تمرينات ملي پوشان در مسابقات بين المللي عراق و فجر عملکرد قابل قبولي داشتيم.

وي اضافه کرد: در مسابقات داخلي نيز در برگزاري ليگ برتر اعلام آمادگي تيم ها دير بود و تنها 3 هفته از مسابقات برگزار شد، مسابقات قهرماني کشوري در سطح خوبي بود ولي رنکينگ کشوري که هرساله در 3 دوره برگزار مي شد، ولي امسال در 2 دوره بود و جمع بندي امتيازات ورزشکاران هنور مشخص نشده است و برگزاري مرحله 3 مسابقات هنوز مشخص نيست.

خانجاني با بيان اينکه حضور "نوا آرمادا" سرمربي تيم ملي بدمينتون، تاثير بسزايي بر پيشرفت اين رشته ورشي داشته است، گفت: قرارداد وي ماه جاري به پايان مي رسد و ما آخرين اردوي آماده سازي خود را در اسفند 91 و به ميزباني سمنان با "نوا" گذرانديم، هرچند به طور دقيق نمي توانيم بگوييم عدم حضور وي در تيم ملي باعث افت بدمينتون مي شود.

وي اضافه کرد: انتخاب بعدي فدراسيون براي مربيگري اگر نيروهاي جوان و با انگيزه اي مثل افشين بزرگزاده، آرش عبدالمحمديان، غلامرضا باقري و نيکزاد شيري باشند، مي توانيم از اين افت احتمالي جلوگيري کنيم.

ملي پوش بدمينتون در خصوص حضور در مسابقات کشورهاي اسلامي، خاطرنشان کرد: اگر در اين عرصه حضور پيدا کنيم، بعد از چند سال مسابقات تيمي را تجربه کنيم ولي اين مهم نگاه ويژه اي را از سوي کميته ملي المپيک و وزارت ورزش و جوانان مي طلبد که تيم ملي بدمينتون کشورمان همراه با ساير تيم ها در اين رقابت ها حضور يابد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار