فرماندار شهرستان شهریار گفت: 185 پروژه شهری در سال جاری تقدیم شهروندان این شهرستان شد.


عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال 91 قریب به 10 جلسه شورای اداری در راستای رشد و بالندگی هرچه بیشتر شهرستان شهریار با نظم خاص به خود در این مجموعه تشکیل جلسه داد و تصمیمات سازده ای در این جلسات اتخاذ و به مرحله اجرا در آمد.

جوهری در ادامه با اشاره به مورد بهره برداری قرار گرفتن پروژه تقاطغ غیر همسطح شهریار تصریح کرد: جاده امام حسین (ع) به عنوان پروژه ای بزرگ و کارآمد به زودی در فاز اول عملیات خواهد شد و ساماندهی بوستان بانوان نیز از دیگر طرح های در دستور کار مدیریت شهری این شهرستان است که در صورت تحقق تمهیدات در نظر گرفته شده، نقش مؤثری در بهره وری هرچه بیشتر از توسعه فضای سبز شهری این منطقه خواهد داشت.

جوهری در ادامه بخشی از عملکرد یکساله مجموعه مدیریت شهری این شهرستان را به شرح ذیل اعلام نمود؛

1- مصوب شدن استقرار 3 کلانتری در حوزه های اندیشه، باغستان و شهریار

2- آسفالت معابر و استرار ایستگاه های اتوبوس در روستاها

3- انتقال و هدایت 28 کیلومتر آب کشاورزی

4- بیش از 35 بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی

5- 17 هزار ثبت اشتغال در سامانه رصد

6- دیدار نزدیک با بیش از 6 هزار نفر از شهروندان در ملاقات های مردمی

7- تکریم خانواده و فرزندان شهدا و بهسازی مزار شهدا

8- تنظیم بازار توسط تیم های ویژه بازرسی

9- افتتاح نمایشگاه بهاره با 500 غرفه

10- برگزاری گردهمایی ها و کمیسیون های گوناگون در بخش های مختلف اعم از شورای تأمین، کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر، انجمن کتابخانه ها، کارگروه سلامت، بهداشت و امنیت غذا، آموزش و پرورش کارگروه اشتغال، برنامه ریزی و.... که همگی در جهت بهبود، رشد و پویایی هرچه بیشتر در حوزه های نامبرده تشکیل جلسه دادند.

وی در ردیف بودجه قرار گرفتن پروژه بیمارستان امام خمینی شهریار را به عنوان یک طرح ملی با 3 میلیارد تومان اعتبار از دیگر اقدامات مثبت انجام شده در این شهرستان ذکر نمود و در خاتمه تصریح کرد: کلیه اقدامات فوق با هدف خدمت رسانی صحیح و شایسته به مردم شریف این شهرستان به انجام رسید و امید آن داریم تا با برنامه ریزی های صورت گرفته، شهرستان شهریار را همچون گذشته در جهت توسعه شتابان شهری، کارآمد نماییم./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار