جانشين سازمان حفاظت اطلاعات ناجا در جمع مسئولان انتظامي فارس گفت: بالاترين نعمت الهي اين است که خداوند اين فرصت را به ما داده تا بتوانيم به تقاضاي مردم رسيدگي کنيم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار"فتحي" تلاش کارکنان انتظامي فارس در برقراري امنيت و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزي را ستود و خاطر نشان کرد: در بازديدي که در سطح شيراز داشتيم تلاش مضاعف و خدمت رساني کارکنان انتظامي فارس بويژه کارکنان راهور در خدمتگذاري به مردم برايمان لذت بخش بود و ما بايد قدر دان اين زحمات باشيم.

وي با بيان اينکه خدمت کردن به مردم در در نظام مقدس جمهوري اسلامي نعمت بزرگ الهي است افزود: بايد قدردان اين باشيم که خداوند اين نعمت بزرگ را به ما داده که در نظام شيعي به مردم خدمت کنيم، چيزي که آرزوي بزرگان دين ما بود که در چنين نظامي، سعادت خدمت کردن به مردم را داشته باشند.

جانشين سازمان حفاظت اطلاعات ناجا تصريح کرد: امروزه نگاه مردم به نيروي انتظامي عوض شده و مردم حساب ويژه اي روي اين نيرو بازکرده اند در کنار اين موضوع سطح توقعات مردم نيز از پليس بالارفته زيرا هر کجا که لازم بوده و نيروي انتظامي وارد شده موفق عمل کرده است.

سردار"فتحي"اظهار کرد: بدليل ارتقاء سطح فرهنگ و بصيرت مردم، هرچند که سال گذشته با مشکلات اقتصادي مواجه بوديم، اما مشکلات امنيتي کمي را در کشور داشتيم که اين نشان از ايمان، اعتقاد و بالا بودن فرهنگ و بصيرت مردم ما است.

فرمانده انتظامي فارس نيز دراين جلسه در سخناني به تعامل مناسب مجموعه فرماندهي، عقيدتي و حفاظت اطلاعات در استان فارس اشاره کرد و گفت: در انتظامي فارس اين تعامل به گونه اي است که اين سه مجموعه با حفظ استقلال، در هم ادغام شده و ماحصل اين تعامل کاهش 42 در صدي جرائم در کارکنان طي سال 91 در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از آن است.

سردار"سجاديان"ضمن تشريح برخي از اقدامات انجام شده پليس فارس در ايام نوروز، از کاهش تصادفات، مهار جرائم خشن و کاهش سرقت هايي مانند کيف قاپي، جيب بري، احشام و .... طي اين مدت خبر داد./ز
برچسب ها: نعمت ، انتظامی ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار