پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي، محدوديت و ممنوعيت هاي محورهاي مواصلاتي کشور همزمان با روز طبيعت را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي بمنظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي ترافيكي جاده هاي کشور در روز سه شنبه سيزدهم فروردين ماه را اعلام کرد. 

- عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمامي آزادراهها و بزرگراه ها و جاده هاي اصلي برون شهري كشور ممنوع است.

محور هراز

- تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع است.


- تردد انواع كاميون و كاميونت به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردين از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است.


محور فيروزکوه

- تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردين از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.


محور قديم قزوين –رشت


- تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردين از قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.


محور قديم ساوه – همدان


- تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردين ماه از ساوه تا سه راهي دخان و بالعكس ممنوع است.


گفتني است، مركزاطلاعات وكنترل ترافيك پليس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان عزيز كشورمان است./ز

برچسب ها: محدودیت ، ترافیک ، ممنوعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار