طبق آمار تهیه شده توسط ستاد تسهیلات نوروزی امسال در 10 روز اول تعطیلات نوروزی بیش از 51 هزار نفر گردشگر خارجی وارد کشور شدند.

جهانیان رئیس ستاد تسهیلات نوروزی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آمار ارائه شده بیش از 51 هزار نفر گردشگر خارجی در تعطیلات نوروزی وارد کشور شدند که عمدتاً مقاصد گردشگری آن ها استان های خراسان رضوی ، اصفهان، فارس، تبریز، اردبیل و گیلان بوده است.

جهانیان در خصوص بحث فرهنگ  سازی برای توسعه سفر و گردشگری در کشور گفت: خوشبختانه موضوع سفر و گردشگری به خوبی توانسته در سبد مردم جا باز کند اما ما انتظار داریم که مردم از نظر تامین امنیت و همچنین تامین نیازهای اقامتی خود بحث سفر را به خوبی مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: در بحث فرهنگ سازی ما انتظار داریم با توجه به برگزاری نمایشگاه های مربوط به معرفی جاذبه های فرهنگی و طبیعی استان ها و همچنین همکاری اصحاب رسانه مردم بتوانند سفر را به خوبی مدیریت کنند زیرا این کار هم از لحاظ حمل و نقل عمومی وهم استفاده از امکانات تورهای به خصوص از نظر امنیت و تامین محل های اقامت برای مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این کار باعث کاهش حوادث به ویژه در مورد حمل و نقل در جاده های کشور می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
tpmsjtkg
۲۲:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۲
20
آخرین اخبار