كامران شرفشاهي گفت:‌اعتقاد دارم خوشبختي هيچ انساني ميسر نمي شود مگر در صورت خوشبختي همه انسان ها و تمام آرزوهاي خوب دنيا را براي همگان آرزومندم.

كامران شرفشاهي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در بيان آداب و رسوم عيد و مراسم هاي نوروزي گفت:‌ در اغلب موارد مراسم نوروز در سرتاسر ايران يك شكل بوده و تفاوت چنداني ندارد.
وي در زمينه محل تولد و آداب و رسوم عيدانه آن ادامه داد: پدر من اهل شمال و مادرم اهل آذربايجان و خودم زاده تهران هستم و آداب و رسوم و مراسم نوروزي در تمام اين شهرها يكسان برگزار مي شود.
شرفشاهي افزود: در تمام رسوم آداب عيدانه با مذهب عجين شده به طوريكه در هنگام تحويل سال قرآن مي خوانند و ديده بوسي به محض تحويل سال صورت مي گيرد  و عيدي گرفتن كوچكترها از بزرگترها در تمام سنت ها در همه نقاط كشور يكسان است.
شرفشاهي با اشاره به بهترين عيدي كه تا به حال گرفته گفت:‌بهترين عيدي كه تا به حال گرفتنم كتابي در دوره كودكي ام در قالب مجموعه اي داستان از طرف انتشارات طلايي بود.
وي در پايان در بيان پيام تبريك نوروزي گفت: اميدوارم در سال جديد تمام هموطنان عزيز در هركجاي اين كره خاكي سالي سرشار از سربلندي، عزت، محبت و وسعت روي داشته باشند و اعتقاد دارم خوشبختي هيچ انساني ميسر نمي شود مگر در صورت خوشبختي همه انسان ها و تمام آرزوهاي خوب دنيا را براي همگان آرزومندم./ی2
برچسب ها: شرفشاهی ، شاعر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار