رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور تمهیدات مراکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سراسر کشور در 13 فروردین ماه را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد تقی طالبیان - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت:در راستای ادامه طرح امداد نوروزی و خدمات رسانی پزشکی اورژانس115 و بیمارستانی به مسافران نوروزی عزیز، تمهیداتی جهت افزایش امنیت خاطر هموطنانمان و کاهش خطرات و صدمات ناشی از حوادث و همچنین لزوم امداد رسانی و آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی و تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمات درمانی در روز 13فروردین برنامه ریزی شده است.

 وی با بیان اینکه برای خدمت رسانی به هموطنانمان 2051 پایگاه های اورژانس کشور ( 797 پایگاه شهری و 1254 پایگاه جاده ای) 175 ایستگاه سلامت با حضور تکنسین های زبده اورژانس 115 در اماده باش هستند افزود:

همچنین جهت امداد رسانی سریعتر علاوه بر آماده باش کامل امداد هوایی ( 6 فروند بالگرد امدادی) و امداد موتوری (52 دستگاه موتورلانس)اورژانس 115 ، تیم های امدادی از ساعت 8صبح لغایت 8 عصر در تفرجگاه ها، پارک ها و جنگل ها مستقر خواهند بود.

همچنین تمامی اورژانس های بیمارستان های سراسر کشور جهت ارائه خدمات پزشکی مناسب به هم میهنان گرامی طبق برنامه ریزی های انجام شده و دستورالعمل ارسالی در آماده باش کامل خواهند بود.

 طالبیان عنوان کرد:از هموطنان تقاضا می شود با توجه به ترافیک سنگین در ورودی و خروجی شهرها در صبح و عصر روز 13فروردین ماه، با حفظ آرامش رانندگی کرده و همکاری بیشتر و بهتری با اورژانس داشته باشند. مسیر خودروی امدادی (آمبولانس) را باز نگاه داشته و از رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری نمایند.

در صورت نیاز به خدمات فوریتهای پزشکی با شماره 115 تماس بگیرند و در صورت تماس با شماره 115 ، برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه نمایند و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند. /ح
برچسب ها: اورژانس ، پزشک ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار