فرمانده مرزباني استان كرمانشاه از عزم جدي مرزداران در حراست از مرزهاي ايران اسلامي در سال جديد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار " كيومرث شيخي" فرمانده مرزباني استان كرمانشاه با بيان اهم اقدامات مرزداران استان در سال 1391 از عزم جدي مرزداران در حراست از مرزهاي ايران اسلامي در سال جديد سخن گفت و خاطر نشان كرد: همچون سال هاي پيش مرزداران با عزمي راسخ در حراست و پاسداري از مرزهاي ايران اسلامي و دفاع از حقوق مرزنشينان از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد.

وي گفت: در سال گذشته قريب به 200 هزار پاكت سيگار خارجي قاچاق از قاچاقچيان كه قصد وارد نمودن آنها به داخل مرزهاي ميهن اسلامي را داشتند كشف شده است.

سردار "شيخي" تصريح نمود: در سال 91 مأموران مرزي استان تا اين لحظه از خروج غيرقانوني چهار هزار و 600 رأس احشام جلوگيري نموده اند.
فرمانده مرزباني استان كرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود از افزايش 30 درصدي ردزني، كمين و گشت زني مرزداران در راستاي كنترل مؤثر مرزها خبر داد.

وي در پايان با تبريك آغاز سال نو به ملت شريف ايران و به ويژه مرزداران ايران اسلامي، امنيت موجود در مناطق مرزي استان را نتيجه تلاش و زحمات مرزداران استان كرمانشاه و تعامل آنان با مرزنشينان كه مرزبانان واقعي كشور هستند دانست و ابراز اميدواري كرد كه سال جديد تؤام با موفقيت و سربلندي ايران اسلامي در همه عرصه ها باشد./ز
برچسب ها: عزم ، مرزداران ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار