معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 از برگزاری ویژه های ترافیکی و نصب مجسمه پیکان آبی فیروزه ای در بزرگراه خلیج فارس خبر داد.

زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نصب مجسمه پیکان آبی فیروزه ای در بزرگراه خلیج فارس  در منطقه 19 با عنوان مسافرت برای نوروز 92 شامل یک دستگاه پیکان قدیمی باربند و چمدان از ویژه های ترافیکی شهرداری منطقه 19 است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مجسمه پیکان آبی فیروزه ای در بزرگراه خلیج فارس منطقه 19 توسط یکی از مجسمه سازان با بیش از 13 سال سابقه در این حرفه ساخته شده است.
زلفی ادامه داد: جنس این مجسمه از فایبر گلاس در ابعاد5/2 متر ارتفاع 60/3 متر و طول 30/1 عرض است.
وی با اشاره به اهداف نصب این مجسمه در بزرگراه خلبج فارس گفت: این مجسمه با هدف یادآوری خاطرات شهروندان و مسافران نوروزی در زمان استفاده از پیکان در سفرهای نوروزی نخستین خودروی ایرانی در بزرگراه خلیج فارس نصب شده است.
زلفی در پایان با اشاره به اجرای این طرح در مناطق دیگر افزود: مجسمه های پیکان در ورودی های شهر تهران در چهار رنگ مختلف ورودی تهران-کرج به رنگ قرمز ورودی شهید بابایی به رنگ زرد در بلوار امام رضا(ع) به رنگ نارمجی و در بزرگراه خلیج فارس به رنگ آبی فیروزه ای نصب شده است./ز
برچسب ها: نصب ، مجسمه ، فیروزه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.