تيم فوتبال گهر دورود لرستان در تیر ۱۳۸۵ تاسيس شد،ورزشگاه اين تيم ورزشگاه تختی دورود باگنجایش ۱۰.۰۰۰ است.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مالک حسن هدایتی،مدیرعامل محمد رضا خروطی وسرمربی محمد مایلی‌کهن است

باشگاه فوتبال گهر دورود لرستان با نام پیشین گهر زاگرس، یک باشگاه فوتبال ایرانی در شهر دورود، استان لرستان می‌باشد که در لیگ برتر ایران بازی می‌کند.

این باشگاه که در گذشته تحت امتیاز باشگاه داماش گیلان و شهرداری دورود، اداره می‌شد در مهر ماه ۱۳۹۱ در قراردادی که به صورت اجاره به شرط تملیک است به حسن هدایتی، برادر حسین هدایتی واگذار و نام آن به استیل‌آذین گهر دورود تغییر نام یافت

این تیم تحت امتیاز باشگاه داماش دورود در تیر ماه ۱۳۸۵ تأسیس شده‌است و باشگاه در سال ۱۳۹۰ به گهر زاگرس دورود لرستان تغییر نام داد پیش از این تیم داماش دورود نام داشت که با صعود تیم فوتبال داماش دورود به لیگ برتر و الزامات ای‌اف‌سی تغییر نام داد و صاحب هیات مدیره، مدیرعامل و ساختار اداری جداگانه شد. و از آن پس تمرینات این تیم در شهر دورود پیگیری می‌شود، پیش از این تمرینات تیم در تهران برگزار می‌شد.

با توجه به مشکلات مالی و واگذاری باشگاه داماش توسط قوه قضاییه اداره و مدیریت این تیم طبق توافقنامه‌ای رایگان و به مدت نامعلوم بین باشگاه داماش گیلان و مسئولان استان لرستان به ایشان واگذار شد.

اما امتیاز این باشگاه در مهر ۱۳۹۱ با حضور نمایندگان قوه قضاییه ایران به حسن هدایتی منتقل و نام آن نیز به استیل‌آذین گهر دورود تغییر نام یافت.

تیم گهر دورود در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی آف در شهرهای بوشهر و بروجرد در مجموع به تساوی یک بر یک دست یافت و به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان آخرین تیم راهی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان اولین نماینده استان لرستان شد. امیر عابدینی رییس هیات مدیره باشگاه گهر دورود پس از راهیابی گهر به لیگ برتر در گفتگو با شبکه شما گفت با توجه به علاقه مردم و مسئولان استان لرستان قصد حفظ این تیم در شهر دورود را دارد اما این منوط به رفع موانع و مشکلات واگذاری باشگاه داماش دورود به عنوان صاحب امتیاز تیم فوتبال گهر است

برچسب ها: گهر ، درود ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار