براثر حادثه واژگوني يك خودروي سواري ال90 كه نيمه شب گذشته در جاده اصفهان_ مباركه حوالي سه راهي شركت پلي اكريل رخ داد دو نفر از سرنشينان در دم فوت و چهار نفر ديگر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه خبري پليس، "مصطفي صادقيان"، سرپرست مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت: ماموران پليس راه نيمه شب گذشته از وقوع حادثه واژگوني يك دستگاه خودروي سواري ال90 در جاده اصفهان _ مباركه حوالي سه راهي شركت پلي اكريل باخبر شده و بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.
 
وي افزود: متاسفانه در اين حادثه نا گوار يك مادر جوان به نام "فاطمه ايوب زاده" 28 ساله به همراه فرزند پنج ساله اش "نويد ايوب زاده" بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت كرده و سه نفر ديگر از سرنشينان اين خودرو به نام حميد ، علي و وحيد ايوب زاده و "افسر قاضي كرباسي " مصدوم و جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.
 
اين مقام مسئول علت اين حادثه را انحراف به چپ و عدم كنترل خودرو توسط راننده ناشي از خستگي و خواب آلودگي عنوان كرد و اظهار داشت: متاسفانه واژگوني خودروها در جاده هاي اصفهان در صدر حوادث فوتي قرار دارد و علي رغم توصيه ها وهشدارهاي پليسي توجه زيادي در اين خصوص از سوي رانندگان صورت نمي گيرد.
 
"صادقيان" بهترين ساعت رانندگي را فاصله بين صبح تا ظهر عنوان كرد و اظهار داشت: بهتر است رانندگان شب را در كمال آرامش استراحت كرده و در بين راه هم هر از گاهي خودرو را كنار جاده نگه داشته و هم بگذارند سرنشينانشان خستگي خود را رفع كنند و هم خودشان با آرامش بهتري طي مسير كنند تا دچار حوادث ناگوار نشده و از سفر خود نيز لذت كافي و وافي را ببرند.
برچسب ها: حادثه ، واژگونی ، خودروی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار