فرمانده انتظامي سيرجان استان کرمان از کشف 1240 سکه طلاي تقلبي و دستگيري يک کلاهبردار، در عمليات روز گذشته پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "مهريار سعيدي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي سيرجان پس از يكسري كارهاي اطلاعاتي، متهمي را شناسايي کردند كه با وارد كردن سكه هاي طلاي تقلبي طرح قديم از استان هاي مرکزي، قصد كلاهبرداري از مردم و فروش آن ها را داشت.

وي در ادامه افزود: اين كلاهبردار ضمن تماس تلفني با افراد ساده لوح قصد فروش سكه ها را داشت كه با اقدام به موقع پليس، طي عملياتي دستگير و از مخفيگاهش 1240 عدد سكه تقلبي طرح قديمي كشف و ضبط گرديد.

فرمانده انتظامي سيرجان به شهروندان توصيه کرد: در انجام معاملاتي كه وانمود مي شود سود زيادي عايدشان مي شود دقت كنند زيرا چنين معاملاتي از موارد بارز كلاهبرداري است.

وي به شهروندان هشدار داد: افراد كلاهبردار داراي ظاهري آراسته ، شيك پوش، حراف، ولخرج و خوش برخورد مي باشند تا شخص مقابل را تطميع كنند و در صورت برخورد با افرادي با انگيزه كلاهبرداري ، مشخصات ظاهري فرد كلاهبردار از جمله اندام، قد، موي سر ، علائم موجود در چهره و ... را كه ملاحظه مي شود در اولين فرصت به كلانتري محل اطلاع دهند./ز
برچسب ها: سیرجان ، سکه ، تقلبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار