مدیر اداره مسیل های شهرداری منطقه 18 از برگزاری ویژه های روز طبیعت نگهداری کانال های موجود در سطح منطقه 18 در ایام نوروز ویژه شهروندان نوروزی در این منطقه خبر داد.

 انصاری فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نگهداری و آماده سازی کانال های فاضلابی موجود در منطقه 18 به منظور رفاه حال شهروندان نوروزی و روز طبیعت از اقدامات اجرایی اداره مسیل های شهرداری منطقه 18 است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نگهداری و آماده سازی کانال های بلوار معلم بلوار مدائن کانال سجاد در مسیر ساوه کانال حیدری اجرای عملیات لایروبی این کانال ها از اقدامات اداره مسیل های شهرداری منطقه 18 در ایام نوروز است.
انصاری فر با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: انتقال آب های سطحی جوی ها به کانال های واقع در سطح منطقه 18 لایروبی و شناسایی کانال های نیاز به بررسی برطرف سازی آبگرفتگی های حاصل از زباله های نوروزی نصب تله های زباله گیری مکانیزه در کانال ها از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 است.
وی ادامه داد: این طرح براساس برنامه ریزی پیش بینی شده ی 2 ماهه اداره مسیل های شهرداری منطقه 18 از 15 بهمن ماه سال 91 تا 15 فروردین ماه سال 92 به صورت روزانه در قالب 3 اکیپ عملیات آماده سازی کانال های منطقه 18 از جمله مستند سازی عکسبرداری و لایروبی در منطقه 18 اجرا می شود.
انصاری فر در پایان با اشاره به اجرای طرح نوروزی و روز طبیعت اداره مسیل های شهرداری منطقه 18 افزود: طرح آماده سازی و لایروبی کانال های فاضلابی منطقه 18 در دو فاز، فاز اول در ایام نوروز و قبل از روز طبیعت و فاز دوم پس از اتمام روز طبیعت و برپایی سیزده به در ویژه شهروندان نوروزی در این منطقه اجرا خواهد شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار