پربيننده ترين خبرهاي سال 91 (174)؛

گلایه های پیشکسوت عرصه بازیگری

مهوش وقاری گفت: با وجود بیش از 30 سال فعالیت در عرصه بازیگری، اکنون شاهد تصمیم گیری عده ای ناکارآمد و بیکاری خود هستیم.



مهوش وقاری بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص بیکاری خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:به هر مکانی که می روم، مردم از من می پرسند چرا در هیچ اثر تلویزیونی و سینمایی، بازی شما را نمی بینیم.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر در بسیاری از تله فیلم ها به صورت افتخاری حضور یافتم ولی سالهاست که با بی مهری همکارانم روبه رو هستم.

وقاری با اشاره به دستمزد خود اظهار داشت: من هیچگاه تقاضای دستمزد بالا نداشتم که میدان برای حضور دیگر همکارانم هم باز بماند.

این پیشکسوت عرصه سریالهای تلویزیونی گفت: گاهی با خواندن مطالب سایت ها و روزنامه ها، پی به فعالیت 50 درصد از همکاران و دوستان بازیگرم می شوم.

وی در خصوص انحصاری شدن بستر فعالیت برای عده ای از بازیگران ابراز داشت: عده ای مانع از کار کردن من می شوند با وجودی که بیش از 31 سال از حضورم در این هنر می گذرد.

وی ادامه داد: گاهی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، از من خواسته می شد که در همه آثار تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش بپردازم ولی اکنون مدتها است که دعوت به کاری نمی شوم.

وقاری در خصوص حضور فعالان عرصه سینما در تلویزیون گفت: بسیاری از بازیگران حوزه های سینما و تلویزیون مخالف حضور یکدیگر در این دو عرصه بودند ولی من دلیلی را برای همکاری نکردن با دوستان سینمایی خود نمی دیدم.

این بازیگر ابراز داشت: اکنون من که فعال و جز پرکارترین بازیگران تلویزیون بوده ام، دعوت به کار نمی شود و بیشتر بازیگران سینمایی را در سریالها می بینیم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه باید بازی ها و حضور نابازیگران در کارها بیداد کرده و ما با بیش از 3 دهه سابقه و فعالیت در این حوزه باید بیکار باشیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.