مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی در ایران الگویی برای همه آزادیخواهان جهان است تا بتوانند از این تراز جهانی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / صادق فرهمند امین از روز 12 فروردین به عنوان الگویی برای نظام‌های سیاسی یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رفراندوم در خصوص نظام کشور‌داری مورد نظر مردم در همان اوایل انقلاب حکایت از اهمیت مردم سالاری دینی در نظر امام خمینی (ره) و سایر مسئولان ارشد کشور دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به ادعاهای کشورهای غربی در خصوص دموکراسی، افزود: در واقع این کشورها باید دموکراسی واقعی و مردم سالاری حقیقی را در انقلاب ایران جستجو کنند.

فرهمند امین رأی بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی و تأکید حضرت امام خمینی (ره) بر این نظام را نشان از درک آن حضرت از نیازهای سیاسی مردم ارزیابی کرد.

وی بیان داشت: امروزه نظام جمهوری اسلامی الگوی بسیاری از کشورها و نیز نظریه‌پردازان سیاسی جهت برقراری یک دموکراسی واقعی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: هر چند بسیاری از کشورهای جهان امروز مدعی دموکراسی بی‌قید و بند هستند اما جمهوری اسلامی ایران آزادی همراه با معنویت را برای تمام بشریت به ارمغان آورده است.

فرهمند امین گفت: امروز در تراز جهانی و بین‌المللی حقانیت جمهوری اسلامی ایران حقانیتی بی‌بدیل و بی‌نظیر است و همه امروز به چنین الگوی شایسته‌ای افتخار می‌کنیم./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.