معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت : با شفاف سازی صورت گرفته ، بودجه نقدی شهرداری به 6هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  دکتر حسین محمد پور زرندی با بیان این که شفاف سازی مالی از مهم ترین اقدامات شهرداری طی سال های اخیر به ویژه در سال گذشته بوده است ، گفت : در مقایسه بین سال های 83 و 84 با سال 90 در بخش جاری و نگهداشت شهر 50 درصد هزینه ها کاهش یافته است .
وی افزود : سال گذشته و با توجه به بودجه ای که برای سال 92 ، ارائه شده ، این هزینه ها در بخش جاری کمتر از 11 درصد و در بخش نگهداشت به کمتر از 10 درصد رسید .
 معاون مالی و اداری شهر تهران خاطر نشان کرد : در آمد نقدی شهرداری در سال 83 و 84 کمتر از 1000 میلیارد تومان بود و در بخش غیر نقد نیز به دلیل عذم استفاده از درآمدهای غیر نقدی ، ثبتی صورت نمی گرفت .
 پورزرندی ، با بیان این که شفاف سازی مالی در سال گذشته به همت مدیریت شهری و حمایت شورای شهر با جدیت دنبال شد ، اظهار کرد : با شفاف سازی صورت گرفته ، بودجه نقدی شهرداری به شش هزار میلیارد تومان رسید و در حوزه غیر نقد نیز 6800 میلیارد تومان از محل شفاف سازی در بخش غیر نقد ، به ثبت رسید .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت : سال گذشته شهرداری تهران با تمام وجود اقتصاد مقاومتی را درک کرد و مدیریت هزینه و اصلاح الگوی مصرف را به  خوبی انجام داد تا بستر سازی لازم در همه حوزه ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان صورت گیرد ./
برچسب ها: معاون ، مالی ، اداری ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار