مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امسال برای نخستین‌بار در برخی پایگاه‌های امداد و نجات تیم پزشکی خواهران مستقر شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، علیرضا ظهیری در حاشیه حضور در ستاد تسهیلات زائرین با اشاره به اینکه امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی از مهم‌ترین وظایف هلال احمر است، اظهار داشت: در مورد بحث امداد و نجات 14 پایگاه ثابت و سیار وجود دارد که در سطح استان و جاده اگر سانحه‌ای رخ دهد به آن رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: 32 پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی و یک پایگاه امداد هوایی هلال احمر در ایام نوروز فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه امسال برای نخستین‌بار در برخی پایگاه‌های امداد و نجات تیم پزشکی خواهران مستقر شده است، خاطرنشان کرد: در برخی سانحه‌ها نیاز به پزشک خانم است و به همین دلیل در برخی پایگاه‌های مهم امداد و نجات تیم کامل پزشکی خواهران مستقر هستند.

ظهیری با تأکید بر اینکه در پایگاه‌های امداد و نجات روزانه 75 نفر از امدادگران مستقر هستند، اضافه کرد: برای نخستین‌بار در طرح سحاب 20 موتورسوار و دوچرخه‌سوار از جوانان داوطلب هلال احمر مسافران را راهنمایی می‌کنند که این طرح با استقبال خوب زائران و مسافران مواجه شده است.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های صلواتی هلال احمر گفت: در این ایستگاه‌ها چای توزیع می‌شود.
برچسب ها: قم ، امدادی ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.