رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت:آموزش و پرورش منطقه بردخون مقام اوّل را دراستان بوشهر کسب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین مصلحی پور صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تبریک سال نو وتقدیر از تلاش‌های فرهنگیان در سال گذشته اظهار داشت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و انتظار می‌رود مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات پیش رو و مقاومت در برابر فشارها و تحریم‌های دشمن، باردیگر بدخواهان و مخالفان را مأیوس و دوستان انقلاب را به آینده امیدوار کنند.

وی افزود: فرهنگیان رسالت بزرگی درعملی کردن این شعار دارند و با تمام وجود می‌کوشیم به بیانات معظم له عمل کنیم زیرا تنها با این وجود کشور در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می‌گیرد که راه ولایت را درپیش بگیریم و مسیر هدایت را انتخاب کنیم که انتخابات آزمونی مهم دراین زمینه است.

مصلحی پور حضور حداکثری را در انتخابات آینده مهم دانست و گفت: تلاش کنیم مشارکت مردم را در این حماسه عظیم افزایش دهیم و خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و تبلیغاتی نکنیم و هیچگونه اموال و امکانات بیت المال را دراختیار تبلیغات کاندیداها قرار ندهیم.

وی برنامه ریزی را مهم‌ترین اصل در آموزش و پرورش خواند و گفت: همه فرهنگیان با ارزیابی از نیازهای منطقه و رفع ضعف‌ها و کمبودها برای تعالی و پیشرفت گام بردارند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قراردهند.

دبیرشورای آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: در ارزیابی از واحدهای اداری در شش ماهه گذشته، منطقه بردخون مقام اوّل استان را در گروه مناطق کسب کرده است که این افتخاری بزرگ برای فرهنگیان منطقه است و نشان از تلاش وهمت این قشر ایثارگر دارد.
برچسب ها: بوشهر ، بردخون ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.