رئيس عقيدتي و سياسي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: در روز 12 فروردين ساختار جديد سياسي - اجتماعي ايران بر مبناي آراي ملت مسلمان تثبيت شد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از  پايگاه اطلاع رساني پليس، حجت الاسلام و المسلمين "حاج آقا اسلام غلامي" در مصاحبه با خبرنگار اين پايگاه اظهار داشت: 12 فروردين روز جمهوري اسلامي است که با رأي 98 درصدي ملت ايران مورد تأييد قرار گرفت.
وي 12 فروردين را از بزرگترين عيدهاي ملت ايران عنوان کرد و افزود: در اين روز ساختار جديد سياسي و اجتماعي ايران بر مبناي آراي ملت مسلمان تثبيت شد و اين روز از بزرگترين اعياد ملي و مذهبي ماست و ملت ما بايد اين روز بزرگ را عيد بگيرند و زنده نگه دارند.
 وي گفت: 12 فروردين روزي است که کنگره هاي قصر 2500 ساله حکومت طاغوتي فرود ريخت و سلطه شيطاني براي هميشه رخت بربست و حکومت مستضعفين جانشين آن شد.
رئيس عقيدتي و سياسي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي بيان کرد: مردم ايران اسلامي اگرچه در طول مبارزات انقلابي خود شعار استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي را در سرلوحه شعارهاي خود قرار داده بودند و به اين ترتيب با فريادهاي خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوري اسلامي اعلام کرده بودند اما جهت تثبيت ثمره مبارزات اسلامي خود در روزهاي دهم و يازدهم فروردين 58 با حضور در پاي صندوق هاي راي به حکومت " جمهوري اسلامي " راي قاطعي دادند.
حاج آقا غلامي افزود: حضرت امام خميني در اين روز از مردم خواستند که " راي بدهيد به جمهوري اسلامي ، نه يک حرف زيادتر و نه يک حرف کمتر. و به اين ترتيب 2/98 مردم با لبيک به نداي رهبر خود پايه هاي نظام اسلامي را تثبيت کردند و خواستار حاکميت اسلام ناب و مترقي در حکومتي بر پايه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خويش شدند./
برچسب ها: رئیس ، عقیدتی ، سیاسی ، فرماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار