مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: هیچ راهی جز بردن ملوان برای ما باقی نمانده است و آلومينيوم به اين برد نياز دارد.

آتیلا حجازی مربی آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جای هیچ گونه فرصتی برای ما باقی نمانده جز بردن ملولن و باید در خانه خودمات ملوان را ببریم.

ما اردوی یک هفته ای در بندرعباس داشتیم و شرایط خیلی خوبی داریم و با تمام توان در این دیدار شرکت می کنیم بازی با ملوان برای ما خیلی سرنوشت ساز است و باید ببریم و در غیر این صورت شرایط در ادامه لیگ برای ما خیلی سخت می شود.

وی افزود: ملوان همیشه تیم خوبی بوده و الان هم تیم خوبی است اما امیدوارم روز بدش به ما نخورد، ملوان نه سهمیه لیگ آسیا می گیرد و نه سقوط می کند و می آید فوتبال بازی کند که این مسئله یک امتیاز مثبت برای ما است و امیدوارم که برنده بازی باشیم.

وی در مورد بقایا سقوط آلومینیوم گفت: همه چیز به خودمان و نتایج رقیبان بستگی دارد ما باید بازی های خودمان را ببریم و منتظر امتیاز دادن رقیبان باشیم حریفان ما بازی های سختی دارد و بازی ملوان هم برای ما خیلی مهم است و بعد از آن بازی می توانم بگویم در لیگ برتر می مانیم یا نمی مانیم.

حجازی در پایان و در مورد حذف استقلال از جام حذفی گفت: جام حذفی اهمیتی ندارد و هواداران استقلال ناراحت نباشند چون پارسال که ما قهرمان حذفی شدیم، خیلی ها می گفتند که جان حذفی بی ارزش است و اهمیتی ندارد و با 4 تا بازی قهرمان شده اند، پارسال از قهرمانی ما هیچ کس خوشحال نشد و الان هم کسی از حذف استقلال ناراحت نباشد./با

برچسب ها: حجازی ، ملوان ، آلومینیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار