خلع ید از 11 هزار هکتار از اراضی ملی در زنجان از آغاز فرودین‌ماه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره  به فعالیت یگان حفاظت محیط زیست این استان از اول فروردین ماه امسال  گفت: فعالیت این یگان منجر به خلع ید و تصرف اراضی ملی از 11 هزار هکتار شده است.

 سالک با اشاره به در پیش بودن روز 13 فروردین حفاظت از محیط زیست را مهم ارزیابی کرد و افزود: جلوگیری از فرسایش خاک و وقوع سیل،  تولید گیاهان دارویی،تنظیم آب و هوا و گردش آب را از جمله فواید حفظ محیط زیست دانست.

 وی با اشاره به تخریب و صدمات وارد شده از طریق آتش سوزی به طبیعت  تصریح کرد: آتش‌سوزی به پوشش گیاهی زمین آسیب جدی وارد می‌کند و افراد باید در روز 13 فروریدین به این مهم توجه کنند.

 رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی استان  با تاکید بر لزوم آشنایی کودکان با اخلاق زیست محیطی باید به کودکان آموخت یک زمین بیشتر نداریم و باید تمام تلاش خود را برای سلامتی و حفاظت از آن انجام دهیم.

  سالک به فعالیت یگان حفاظت محیط زیست استان ، از اول فروردین اشاره وخاطر نشان کرد: فعالیت این یگان منجر به خلع ید و تصرف  اراضی ملی از 11 هزار هکتار شده است./ع


برچسب ها: خلع ، ید ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.